Wycofany z europejskich salonów model jest wciąż na tyle popularny w Stanach, że japońska centrala nie szczędzi jankesom specjalnych wersji, które zazwyczaj były zarezerwowane dla ojczyzny producenta. Podczas salonu samochodowego w Los Angeles, Subaru pokazało WRX-a oraz WRX STI w limitowanej edycji Series White.
Obie odmiany będą dostępne w liczbie maksymalnie po 500 egzemplarzy. Amerykański dealer będzie je sprowadzał prosto z Japonii. Co ciekawe, specjalna „biała seria” (jak sama nazwa wskazuje będą pokryte lakierem w kolorze ceramicznej bieli) będzie oferowana tylko i wyłącznie z 6-stopniową manualną skrzynią biegów. Jest to w pewien zaskakujące, ponieważ nawet niedawne badania wykazały, że w USA lepiej od aut z manualem sprzedają się już nawet samochody elektryczne!
Subaru WRX Series White będzie napędzane turbodoładowanym 2-litrowym boxerem o mocy 268 KM z 350 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Zawarty w tej wersji pakiet Performance będzie się charakteryzował sportowymi amortyzatorami Bilstein (z odwróconymi kolumnami prowadzącymi jak w wyczynie), większymi od seryjnych hamulcami Brembo (4-tłoczkowe z przodu, 2-tłoczkowe z tyłu) i usuniętym szyberdachem (dla zmniejszenia masy). Oprócz tego na wyposażeniu znajdą się zamszowe fotele Recaro, reflektory LED reagujące na ruch kierownicą, LED-owe oświetlenie przeciwmgielne, system bezkluczykowy oraz kontrastujące wykończenia w czarnym macie.
Jeszcze bardziej podrasowane Subaru WRX STI Series White będzie oferowane z jednostką typu boxer o pojemności 2,5 litra, dysponującej mocą 310 KM. Flagowy symetryczny napęd na cztery koła będzie posiadał aktywny torque vectoring oraz szereg trybów centralnego dyferencjału (DCCD). Dopracowaniem końcowej specyfikacji amortyzatorów Bilstein zajęło się samo STI, a hamulce Brembo z przodu są aż 6-tłoczkowe (2-tłoczkowe z tyłu). Do tak agresywnej charakterystyki dołożono bardzo wydajne opony Michelin Pilot Sport Cup 2 założone na 19-calowe felgi BBS w kolorze brązu. Zamsz oprócz na fotelach jest obecny również na kierownicy z czerwonymi szwami.
Ceny limitowanych wersji Series White zostały ustalone w USA na poziomie 34 895 dol. (ok. 135 tys. zł) za WRX-a oraz 43 595 dol. (ok. 170 tys. zł) za WRX STI. Część europejskich klientów patrzy zapewne z zazdrością za wielką wodę. Nawet z racji dostępności standardowych modeli.