Przy okazji premiery SEAT-a Ateca, pierwszego SUV-a hiszpańskiej marki, przedstawiciele polskich mediów – eksperci w dziedzinie urody i piękna – stworzyli unikalną kompozycję zapachową inspirowaną wartościami marki SEAT oraz Barceloną, gdzie narodził się model Ateca. Sesję kreowania poprowadzili senselierzy ze studia Mo61 Perfum Lab.
– Pomysł na wykreowanie unikalnej kompozycji zapachowej dla SEAT-a Ateca nawiązuje do pasji tworzenia naszych projektantów. Ich głównymi narzędziami pracy są zmysły, a praca nad nowym modelem to nie tylko inżynieryjna precyzja, ale także potrzeba kreowania – mówi Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR marki SEAT.
Debiutujący SEAT Ateca to pierwszy SUV hiszpańskiego producenta; auto charakteryzujące się ekspresyjnym, hiszpańskim, designem i najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Nowy model SEAT-a powstał w Barcelonie i idealnie reprezentuje charakter stolicy Katalonii – jej barwną naturę, dynamikę oraz niezwykłą energię.
Właśnie te wartości uczestnicy warsztatu zapachowego oddali w postaci pierwszego luksusowego zapachu Ateca. W trakcie sesji tworzenia perfum skupiono się na oddaniu mocy, prestiżu i dynamiki. W rezultacie powstał zapach wyjątkowy, będący idealną wizytówką zarówno auta, jak i jego właściciela.