Polacy znajdą w nowym CHERY TIGGO 4 doskonałą opcję dla modeli Volkswagena i Skody
Globalna ekspansja chińskiego CHERY od 2001 roku nabrała wyjątkowego tempa. Duży udział w zagranicznym sukcesie chińskiego producenta ma rodzina modeli TIGGO. Ich zadaniem było wypełnienie luki w segmencie SUV-ów i zbudowanie globalnej więzi z rynkami zagranicznymi. Ta misja zakończyła się sukcesem, o czym może świadczyć fakt, że Chery świętowało dziś w Warszawie pięciomilionowy samochód eksportowy. Trafił on do polskiego klienta, nabywcy SUV-a TIGGO 8 PHEV. Scena ATM Studio stała się także świadkiem debiutu kolejnych modeli rodzinny TIGGO, które trafiły na polski rynek.
Chiński producent ma zamiar podbić i tak imponującą sprzedaż w Europie, którą osiąga m.in. dzięki popularnym także w Polsce Omodzie i Jaecoo. Nowe TIGGO 4 HEV i TIGGO 9 PHEV już w najbliższym czasie staną w polskich salonów. Oferta SUV-ów jest szyta na miarę oczekiwań klientów i uwzględnia zelekryfikowane napędy, bardzo dobre wyposażenie i zaskakującą jakość użytych materiałów.
TIGGO 4 HEV to model, który stoi za sukcesem marki, która wprowadziła go na rynek w 2018 roku. CHERY strzeliło nim w dziesiątkę. Kompaktowy SUV doskonale łączący technologię, komfort i przystępną cenę od momentu debiutu osiągnął kamień milowy, jakim jest milion egzemplarzy wyeksporotwanych na rynki całego świata. TIGGO 9 PHEV to opcja dla bardziej wymagających. Przewiezie nawet 7 pasażerów i nie oszczędza na niczym. CHERY zadbało o silne poczucie komfortu, przestrzeni i bezpieczeństwa jednocześnie kładąc nacisk na jakość i osiągi. W dodatku chiński gigant udowadnia rywalom, że można poczuć jakość premium bez wydawania ogromnych pieniędzy.
Teraz kiedy ceny obydwu modeli przestały być tajemnicą, warto zaryzykować stwierdzenie, że CHERY TIGGO 4 jest w stanie osiągnąć sukces na miarę Omody 5. Jego większy brat doskonale sprawdzi się zaś jako alternatywa dla dużo droższych dużych SUV-ów. W cenie poniżej rywali będzie w sam raz dla spragnionych luksusu w technologicznie zaawansowanym samochodzie.

Kompaktowy SUV CHERY TIGGO 4 HEV startuje z ceną 95 000 zł
Poszukujący wydajności, funkcjonalności i przystępnej ceny mogą już rozważać ofertę CHERY TIGGO 4. Debiutujący w Warszawie SUV oferuje zaskakująco dobrą przestrzeń w kabinie. Zaprojektowana z właściwym dla marki gustem uwzględnia dobrej jakości wykończenie i pakiet praktycznych 34 schowków.
Mierzący 4320 mm długość kompaktowy SUV dzięki rozstawowi osi 2610 mm i mechanice hybrydowej, oferuje przestrzeń bagażową od 430 do 1190 litrów. To wartość stawiająca model Chery, jako alternatywę dla Mazdy CX-30. Świetnie wyposażony już w standardzie bliżej staje się chińskim odpowiednikiem Kia Sportage, ale chętnym na sukces na miarę Volkswagena T-Roca.
CHERY oferuje hybrydowe TIGGO 4 od 95 900 zł. Tyle zapłacimy za wersje Essential, która uwzględnia bardzo długą listę wyposażenia. Wśród najważniejszych elementów znajdziemy na przykład:
– imponujący pakiet systemów ADAS obejmujący 24 pozycje,
– bezprzewodowe Apple CarPlay/ Android Auto,
– zakrzywiony podwójny ekran o przekątnej 24,6’ cala,
– cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 12,3’ cala,
– automatyczną 2-strefową klimatyzację,
– tylne czujniki parkowania i kamerę cofania,
– gniazda USB-A i USB-C w pierwszym rzędzie z funkcją szybkiego ładowania,
– bezkluczykowy dostęp,
– wybór lakieru w cenie,
– wielofunkcyjną kierownicę wykończoną skórą ekologiczną,
– ambientowe oświetlenie wnętrza w przedniej i tylnej części pojazdu (z możliwością wyboru koloru),
– 17” obręcze kół ze stopów lekkich,
– reflektory i światła do jazdy dziennej LED.
CHERY TIGGO 4 Prestige za 105 900 zł uwzględnia dodatkowo tapicerkę foteli ze skóry ekologicznej, podgrzewane siedzenia z przodu, gniazdo USB-A w 2 rzędzie z funkcją szybkiego ładowania. To bardzo atrakcyjna opcja, jeśli weźmiemy pod uwagę SUV-a o mocy 163 KM (260 Nm) przyspieszającego do setki w 8,9 sekundy. Zwłaszcza że zelektryfikowany napęd CHERY pozwala TIGGO 4 na średnie zużycie paliwa na poziomie 5,3 l/100 km. Kompaktowy SUV będzie zatem doskonałą opcją dla oszczędnych. Idealnie sprawdzi się jako oszczędna opcja do miasta niewymuszająca rezygnacji z weekendowych wypadów. Nowość w Polsce jest solidną propozycją CHERY poszukujących ekonomicznego, przestronnego i bogatego w funkcje kompaktowego SUV-a.

Siedmioosobowy TIGGO 9 oferuje luksus w konkurencyjnej cenie
CHERY nie ogranicza się tylko do funkcjonalności, jeśli chodzi o rodzinę modeli TIGGO. Zaprezentowany w Warszawie siedmioosobowy SUV to propozycja dla rodzin, które nie chcą poświęcać osiągów w imię wydajności. TIGGO 9 z mechaniką PHEV jest w sam raz dla tych, którzy nie chcą przepłacać za ekonomicznego i wygodnego SUV-a.
Model oferujący szereg luksusowych funkcji porwał publiczność kompletnym wyposażeniem, wydajnym układem hybrydowym oraz inteligentnymi technologiami. Oferuje to wszystko za mniej niż rywale. Za model z inteligentnym cyfrowym panelem sterowania i wysokiej jakości systemem audio Polacy zapłacą 209 900 zł. Tyle bowiem kosztuje jedyny i kompletny pakiet wyposażenia Prestige. Chiński rodzinny SUV o długości 4810 mm i rozstawie osi 2800 mm oferuje bagażnik o pojemności 819 litrów, moc 428 KM (580 Nm) i średnie spalanie na poziomie 6,9 l/100 km. Na dodatek naładowany i zatankowany pokonuje ponad tysiąc kilometrów (1050 km). Szybkie ładowarki pozwalają zaś uzupełnić zapas energii w ciągu 18 minut (od 30 do 80 %). Regularnie ładowany TIGGO 9 PHEV pozwoli na codzienne dojazdy na dystanie 147 km.
Prezentacja modelu, który ma wszystko w standardzie i nie oszczędza na niczym, względem konkurencyjnej ceny jest ofertą, jakiej oczekują Polacy. Wnętrze tak przemyślane, by zapewniać bezproblemowy dostęp do wszystkich jego funkcji na miarę premium, a kosztuje mniej, niż jego odpowiedniki. Główny rywal Hyundai Santa Fe startuje na przykład z ceną 212 400 zł. W efekcie CHERY TIGGO 9 PHEV z napędem 4×4 bez dopłat i dużym zasięg postawi flagowy model Hyundaia w trudnej sytuacji. Kompaktowy TIGGO 4 HEV staje się groźnym konkurentem dla Toyoty C-HR i Renault Captur.

Wisienką na torcie oferty CHERY jest gwarancja i obsługa klienta
Podczas prezentacji nowych modeli w Warszawie chiński producent wyraźnie podkreślił, że jego misja skupiona jest na najwyższym poziomie obsługi klientów. To zarówno przed zakupem, jak i po. W związku z tym modele benzynowe i PHEV mogą się pochwalić podstawową 7-letnią gwarancją ( 150 000 km). Dodatkowo baterię i silnik EV objeto 8-letnią gwarancją (160 000 km). Jeśli chodzi o powłokę lakierniczą, rdzę i części to gwarancja wynosi odpowiednio 3, 12 i 2 lata. Bez jakiegokolwiek limitu kilometrów.
W trosce o klientów CHERY proponuje także 3-letni bezpłatny pakiet Assistance z możliwością przedłużenia do 7 lat. Na dodatek producent obiecał dostępność części zamiennych, które w ciągu 24 godzin trafią bez problemu do każdego z punktów dealerskich marki w Polsce. Producent zapowiedział także wysoką jakość obsługi posprzedażowej, w tym serwisu. Przygotowuje w tym celu specjalne profesjonalne szkolenia dla swoich pracowników. To ogromny atut, którym nie może się pochwalić wielu dostępnych na naszym rynku chińskich producentów. W CHERY jednak wiedzą, że dla Polaków jest to ważny argument przemawiający za zakupem. Rzecz jasna oprócz bezkompromisowej relacji jakości i ceny.