Europa znalazła świetną opcję na miejskiego SUV-a bez budżetowej etykiety i chińskiego rodowodu
Napęd hybrydowy i modne nadwozie w stylu SUV-a to dziś konieczność, jeśli chce się odnieść rynkowy sukces. Dacia, która wciąż jest pierwszym wyborem, jeśli liczy się cena, choć ciągle dzierży zwycięską kartę, mierzy się z rywalami z Chin. BYD i MG doczekały się ugruntowanej pozycji w Europie dzięki swoim bardzo konkurencyjnym ofertom. To jednak nie znaczy, że jeśli nie chcemy budżetowej etykiety, to musimy ograniczać się do Dacii. Europa ma nową gwiazdę, która jest w ofercie uznanej marki ze Starego Kontynentu.
Citroën C3 jest pozycjonowany jako jeden z najbardziej dostępnych cenowo modeli. Oferta francuskiego producenta ma na celu demokratyzację wydajnej mobilności z etykietą eko bez poświęcania wyposażenia i atrakcyjnej ceny. Model zarówno w wersji hybrydowej, jak i w 100% elektrycznej staje się jedną z najbardziej atrakcyjnych alternatyw dla tanich propozycji Dacii i MG.
Elektryczny ë-C3 jest hitem na europejskim rynku. To nie dziwi, skoro np. w Polsce wersja Max po uwzględnieniu dopłat może kosztować nieco ponad 82 000 zł. Ci, którzy boją się o utratę zasięgu, sięgają po C3 Hybrid. Jego układ napędowy składa się z silnika benzynowego 1.2 i silnika elektrycznego, które łącznie generują 110 KM mocy. Taki kompaktowy SUV to niedrogie w i ekonomiczne rozwiązanie, które pozwala na pokonanie do 50% trasy miejskiej całkowicie bez paliwa.

Z ceną początkową 88 850 zł staje się jedną z najatrakcyjnieszych alternatyw dla Dacii i MG
Francuski model świetnie łączy użytkowy charakter z estetyką crossovera. Ten 5-drzwiowy model zyskuje popularność dzięki solidnej prezencji i funkcjonalności. Nawet podstawowa wersja wyposażenia YOU oferuje m.in. prosty system multimedialny, który pozwala zarządzać podstawowymi funkcjami pojazdu za pomocą telefonu komórkowego, klimatyzację i tylne czujniki parkowania. Kompletnie wyposażony C3 Max hybrid to wydatek 96 950 zł. To atrakcyjna oferta w sam raz dla tych, którzy poszukują większej ekskluzywności od tej, którą zapewnia Dacia.
Pracujący i mieszkający w dużych miastach dzięki konkurencyjnemu cennikowi Citroena C3 Hybrid znajdą w nim idealnego oszczędnego kompana z wyższej półki i bez chińskiego DNA. Na plus za takim wyborem przemawia nie tylko korzyść finansowa, ale także nowoczesny design.
Francuski model może się pochwalić dobrze wykorzystaną przestrzenią kabiny i bagażnikiem o pojemności min. 310 litrów. Nawet bez luksusów i zbędnych elementów wyróżnia się praktycznym podejściem producenta do potrzeb użytkowników.
Citroen nie ucieka się do uproszczonych rozwiązań, utrzymując atrakcyjną relację ceny i jakości w porównaniu z innymi niedrogimi propozycjami z Azji. W efekcie C3 niezależnie od wersji mechanicznej wspina się po sprzedażowych słupkach do grona najlepiej sprzedających się samochodów w Europie. Na tle rosnącej w siłę konkurencji stanowi dobrą alternatywę do codziennego użytku. Łatwą do parkowania i poruszania się w zatłoczonych miastach. Bez etykiety budżetowej marki i w przystępnej cenie.
