Odnowiony SUV Hondy to świetna opcja w segmencie hybrydowych SUV-ów
Nowa Honda HR-V 2025 to ewolucja poprzedniego modelu. Niedawno zaprezentowana o odświeżonym designie i z ulepszona pod względem mechaniki jest odpowiedzią na droższe modele rywali. Głównie celuje w hybrydową gwiazdę segmentu, jaką jest niewątpliwie Toyota RAV4.
Ze względu na bardziej smukłą, aerodynamiczną linię nadwozia i wydajność jest bardzo interesującą propozycją dla osób poszukujących SUV-a z etykietą eko i ceniących sobie estetykę i funkcjonalność. Japończycy mają już ciekawą ofertę na nową Hondę HR-V, która nie dość, że jest znacznie poniżej Toyoty Land Cruiser cenowo, to pozostaje tańszą opcja dla modelu RAV4. Poza tym obecnie uwzględnia zniżkę o 15 000 zł.
Obserwowanie w najbliższym czasie konfrontacji ofert tych dwóch modeli będzie na pewno emocjonujące. Pojawienie się nowego przedstawiciela japońskiej marki w topowym segmencie może spowodować spadek sprzedaży hitu Toyoty, bo Honda należy do jednej z najbardziej cenionych marek na świecie.

Jeśli nie Toyota Land Cruiser i RAV4, to warto wziąć pod uwagę nieźle wyposażoną Hondę
Model HR-V 2025 jest w ofercie w kilku wersjach dostosowanych do różnych potrzeb: Elegance, Advance, Advance Style, Advance Plus i Advance Style Plus. Pod tym względem jest świetną opcją pod wzgledęm relacji z ceną.
Pierwsza z nich pozycjonowana, jako model podstawowy, obejmuje wyposażenie tj. :
– 18-calowe felgi aluminiowe,
– reflektory LED,
– 9-calowy ekran dotykowy z łącznością Apple CarPlay i Android Auto zaawansowanym systemem nawigacji 3D,
– pakiet systemów bezpieczeństwa Honda Sensing,
– w pełni cyfrowy, kolorowy wyświetlacz kierowcy,
– czujniki parkowania z przodu i z tyłu,
– inteligentny system rozprowadzania powietrza,
– adaptacyjny tempomat,
– automatyczna klimatyzacja,
– przyciemniane tylne szyby.
Wersja Advance dodatkowo doposaża SUV-a w adaptacyjne światła drogowe LED, elektryczną klapę bagażnika i podgrzewaną skórzaną kierownicę. Oferuje również bardziej wyrafinowane wzornictwo wnętrza.
Advance Plus to lepszy poziom personalizacji dzięki kombinacjom kolorów nadwozia i ekskluzywnym szczegółom wzornictwa. Zmienia wygląd SUV-a. Zastępuje standardową przednią osłonę chłodnicy nową czarną i błyszczącą. W tej wersji japoński SUV otrzymuje także 18’calowe felgi aluminiowe Gunpowder Black i kamerę cofania.
Advance Style i Style Plus to najwyższej klasy wersje wyposażenia Hondy HR-V. Doposażają SUV-a m.in. w ulepszony system dźwiękowy, skórzane fotele, panoramiczny dach i zaawansowane systemy wspomagania jazdy, w tym automatyczne parkowanie. Także ładowarka bezprzewodową i relingi dachowe są w cenie. Spójrzmy zatem na mechanikę i cennik alternatywy dla Toyoty Land Cruiser i RAV4.

Hybrydowy wydajny SUV zaczyna się teraz od niecałych 121 000 zł
Hybrydowy mechanika e:HEV modelu Hondy łączy 1,5-litrowy silnik benzynowy z dwoma silnikami elektrycznymi, generując łączną moc 131 KM (253 Nm). Takie rozwiązanie gwarantuje ekonomiczną jazdę, mniejsze zużycie paliwa i optymalne osiągi. To zarówno w mieście, jak i na drodze. Dodatkowo taka hybrydowa konfiguracja zapewnia płynną i cichą jazdę, a to dziś niezwykle ceniona przez kierowców cecha.
Ulepszony japoński SUV będący teraz po odświeżeniu bardzo dobrą opcją dla droższej Toyoty Land Cruiser jest w ofertach dealerów z rabatem. Obniżka o 15 000 zł pozwala na kupić nieźle wyposażonego japońskiego SUV Hondy już za 120 900 zł. Taki wydatek pozwala nam cieszyć się etykietą eko, poziomem spalania na poziomie 4 l oraz wyposażeniem Elegance.
Bardziej wybredni mogą mieć Hondę HR-V 2025 Advance za 131 900 zł. Bogato wyposażoną m.in. z tapicerką łączącą materiał i skórę. Nowy SUV Hondy Advance Plus dzięki rabatom jest w ofercie za 144 400 zł. Oszczędzamy tym samym 16 000 zł.
Nowy japoński SUV przyspiesza do setki w czasie 10,6 sekundy, a prędkość maksymalna rywala Toyoty wynosi 170 km/h. Jeśli zatem nie potrzebujesz wielkiego SUV-a i zadowoli cię maksymalna przestrzeń bagażowa na poziomie 1289 litrów, to Honda ma dla ciebie świetną propozycję.
W przyszłości do oferty Hondy trafi zaś SUV-a o prawdziwych możliwościach terenowych. Nowy Passport jest większy niż C-RV i łączy w sobie najlepsze cechy modeli terenowych i tych przeznaczonych wyłącznie do jazdy w terenie. Japończycy uczynią zatemm z nowego Passporta godnego rywala takich modeli jak Toyota Land Cruiser.
