Volvo nie ma sobie równych w segmencie premium
To więcej niż oczywiste, że będąc marką premium, nie można mówić o żadnym modelu Volvo w sensie okazyjnej ceny. Jednak marka ma w swoim katalogu kilka świetnych opcji, które stoją powyżej niemieckich rywali także w relacji ceny i technologii.
Volvo to jedna z marek premium, która najwięcej stawia na elektryczne modele, dając do zrozumienia, że prędzej czy później chce zostać producentem tego typu pojazdów. Teraz jednak swój sprzedażowy sukces zawdzięcza modelom spalinowym.
Polacy pokochali szwedzkiego SUV-a premium XC60 i konsekwentnie od początku roku, to właśnie on jest królem garaży w swoim segmencie. Zdecydowana większość sprzedaży Volvo przypada na modele spalinowe, zwłaszcza XC60 i XC40. Szwedzi w okresie styczeń- czerwiec zarejestrowali w Polsce 9 619 samochodów, o 43,93 proc. więcej niż rok wcześniej.
Liderem w ofercie szwedzkiego producenta na koniec czerwca jest XC60 (3 547 egzemplarzy). Kolejne miejsca na podium przypadły XC40 (2 544 sztuki) oraz XC90 (1 211 sztuk). Warto jednak wiedzieć, że Polacy, którzy w dużej mierze nie są przekonani do modeli elektrycznych, to uznali, że elektryczne EX30 zasłużyło na dobre czwarte miejsce (751 sztuk).
Szwedzki SUV pozostawia swoich rywali daleko w tyle
Liczby jasno mówią, czego w garażu pragną klienci segmentu pojazdów premium. Szwedzki SUV XC60 jest królem polskich garaży od początku roku i patrząc na rankingi, pozostawia swoich rywali daleko w tyle. Czym sobie zasłużył na tak wielkie uznanie?
Volvo XC60 to SUV, który konkuruje m.in. z wszechmocnym Mercedesem GLC, Audi Q5 i BMW X3. Czyli trzema najbardziej uznanymi i odnoszącymi sukcesy modelami. Przepis na sukces Volvo jest taki sam jak w przypadku modeli niemieckich. XC60 to duży SUV idealny dla rodzin, które potrzebują przestrzeni i ładowności. Na dodatek jest więcej niż dobrze wyposażony pod względem mechaniki i technologii nie wspomianając o nacisku, jaki marka kładzie na bezpieczeństwo.
Volvo XC60 to SUV, któremu niczego nie brakuje. Klienci mogą wybrać dowolną wersję z etykietą eko MHEV lub Plug-in. Nie jest tajemnicą, że jest ona coraz częstszym czynnikiem zakupowym w Polsce. Ceny w zależności od konfiguracji zaczynają się od 219 900 zł za wersję MHEV i 269 900 zł za wersję Plug-in.
Jeśli chodzi o wyposażenie, to Volvo oferuje usługi Google, dźwignię zmiany biegów z prawdziwego szwedzkiego kryształu, czy doskonałej jakości systemy audio. Praktycznie zaprojektowany bagażnik pozwala pomieścić bez problemu o wiele więcej, niż codzienne zakupy.
Jako model premium, Volvo XC60 nie ma czego pozazdrościć swoim niemieckim rywalom. Jakość, cena i wyposażenia okazują się najlepszą strategią marki, która podkreśla atrakcyjność szwedzkiego SUV-a względem jego rywali. Teraz w wakacje Volvo oferuje swoim klientom korzystny zakup swoich modeli z zyskiem o wartość podatku VAT.
Niniejsza publikacja nie ma charakteru płatnej promocji marki