Ten SUV będzie sprzedażowym hitem
SUV, który nawet wcześniej był ciekawy, otrzymał jeszcze więcej technologii i nowoczesnego wyposażenia. Jeśli ktoś nie zna się na samochodach, śmiało może pomylić go z Maserati. Co ciekawe, wraz z liftingiem, cena nie wzrosła, a zmalała.
Samochód dostępny jest z silnikiem spalinowym 1.5 (162 KM) lub z technologią hybrydową plug-in (258 KM). W pierwszym przypadku musimy wydać około 120 000 zł, natomiast mocniejsza wersja to już koszt rzędu 180 000 zł. Ale podstawowe wyposażenie obejmuje praktycznie wszystko, czego potrzeba. Tak więc ludzie chętnie po nie sięgają.
Brytyjska marka znajdująca się obecnie w rękach Chińczyków punktuje w całej Europie. Model HS jest najlepiej sprzedającym się autem chińskiego pochodzenia w całej Unii Europejskiej. W zeszłym roku trafił aż do 6811 klientów. A teraz MG może spodziewać się jeszcze większego sukcesu.
Zmiany wewnątrz jak i na zewnątrz
SUV przeszedł znaczną modernizację, która skupia się głównie na przodzie samochodu. Reflektory otrzymały bardziej nowoczesne kształty, które nie łączą się już z osłoną chłodnicy. Do tego dochodzi przeprojektowany zderzak. Efekt wygląda bardzo po włosku, a emblemat MG można by spokojnie zastąpić trójzębem od Maserati. Na pierwszy rzut oka nie można zorientować się, że to samochód z mainstreamu, a nie z klasy premium.
Zmianie uległa także grafika tylnych świateł, kształt dyfuzora, czy wygląd 18-calowych felg. Nie zapominajmy o dodatkowych odcieniach lakieru. W środku zmianom uległy multimedia oraz lepszej jakości materiały. Wszystko inne pozostaje jednak takie samo.
MG dodaje, że poziomy wyposażenia będą się zmieniać. Ale skład poszczególnych elementów będzie się różnił w zależności od rynku. Jednocześnie niższy model Emotion posiadał do tej pory 12,3-calowy cyfrowy zestaw wskaźników i 10,1-calowy ekran centralny. Te elementy będą nadal dostępne, podobnie jak skórzana tapicerka w wersjach Elegance i Exclusive.
To prowadzi nas do komory silnika, gdzie oczywiście nie tknięto ani jednej śrubki. Tak więc wariant benzynowy nadal wytwarza te same 162 KM, podczas gdy hybryda typu plug-in ma ich do dyspozycji 258. Przeniesieniem tej mocy ponownie zajmuje się dziesięciobiegowa automatyczna skrzynia biegów, podczas gdy we wszystkich modelach napędzane są tylko przednie koła.