Wspólne działania Porsche z Soho House
Porsche AG i Soho House Group zawiązały współpracę na europejską skalę, która potrwa co najmniej trzy lata. Ma ona doprowadzić do szeregu różnorodnych oraz inspirujących działań w europejskich prywatnych klubach członkowskich Soho House. Wśród nich znajdą się konkursy plastyczne i warsztaty twórcze koncentrujące się na sztuce współczesnej oraz wzornictwie. Kluczowym punktem programu będzie House Summit, który odbędzie się w ramach serii No Passengers. Pierwsze wydarzenie jest zaplanowane na początek 2023 roku w Soho Farmhouse w Oxfordshire w Anglii.
„Społeczność Soho House i świat Porsche doskonale do siebie pasują. Już od ponad 25 lat kluby Soho House są popularnym miejscem dla aspirujących twórców. Czyni je to są idealnym miejscem do nawiązania kontaktu z tą ważną grupą docelową” – powiedział Robert Ader, dyrektor Porsche AG ds. marketingu (CMO). „Nie możemy doczekać się świeżych pomysłów i inspirującej wymiany (idei)”.
Wspólne wydarzenie oraz doświadczenia to nie wszystko, w tym roku Porsche po raz pierwszy będzie sponsorem nagród Soho House Awards. Uczestnik, który zwycięży w kategorii „Twórcy” otrzyma możliwość wzięcia udziału w kreatywnych wydarzeniach. Mowa tu między innymi o serii wydarzeń Porsche Scopes i The Art of Dreams, czyli serii instalacji artystycznych Porsche.
„Wybór odpowiedniego partnera dla Soho House, dla naszych klubów, a w szczególności dla naszych członków, traktujemy bardzo poważnie: dzięki Porsche, dzięki ich wyjątkowym produktom, otwartości na odważną kreatywność i pomysły, które wpłyną na nasze kluby fizycznie, cyfrowo i nie tylko, możemy dostarczyć razem coś naprawdę wyjątkowego. Nie mogę doczekać się, aby zaprezentować wszystko, nad czym wspólnie pracujemy” – powiedział Jonathan Heaf, szef Soho House ds. kontentu.
O samym Soho House
Oryginalny prywatny klub członkowski Soho House powstał w 1995 roku, a jego założycielem był przedsiębiorca Nick Jones.Klub mieścił się na Greek Street w londyńskiej dzielnicy Soho.
Działalność Soho House Group skupia się w Europie i obecnie posiada 22 lokacje w 11 krajach. Kluby liczą aż 80 tys. członków. Co ciekawe, członkostwo jest ściśle ograniczone i przeznaczone dla osób z “twórczą duszą” oraz pracujących w branżach kreatywnych.