Juventus i Jeep świętują dekadę współpracy
1 lipca rozpoczęły się przygotowania do sezonu piłkarskiego 2022-2023, który naznacza dziesięć lat współpracy marki Jeep® z Juventusem. To właśnie w sezonie 2012-2013 logo Jeepa po raz pierwszy pojawiło się na biało-czarnych koszulkach piłkarzy turyńskiego zespołu. Współpraca ta powstała i rozwija się w oparciu o wspólne wartości, takie jak autentyczność i pasja. Ponadto w ciągu ostatnich dziesięciu lat klub piłkarski zdobył wiele tytułów sportowych i zapisał kolejny udany rozdział w historii włoskiej piłki nożnej. Zresztą, kiedy mowa o Jeepie i Juventusie, nie sposób nie myśleć o wspaniałej historii obu marek, która je wyróżnia i napędza ich popularność na całym świecie.
W ciągu dziesięciu lat współpracy Juventus pewnie obrał kurs na drodze do zwycięstwa, a marka Jeep wciąż przełamywała nowe schematy, zwiększając osławione możliwości terenowe swoich SUV-ów i odnosząc niezapomniane sukcesy. Obecnie droga Jeepa prowadzi w kierunku elektryfikacji w dążeniu do „wolności bez emisji”.
Najbardziej wyrazistym tego przykładem jest zrównoważona technologia 4xe plug-in, która jest w stanie zagwarantować niezwykłe osiągi zarówno na drodze, jak i w terenie. „4xe” stało się już marką w marce Jeep i synonimem maksymalnego komfortu i bezpieczeństwa w każdych warunkach otoczenia, zerowej emisji spalin oraz jeszcze bardziej udoskonalonych, znanych na całym świecie możliwości terenowych Jeepa. To nie przypadek, że w oczekiwaniu na nowego Grand Cherokee, modele Renegade, Compass i Wrangler 4xe w pierwszej połowie 2022 roku uczyniły markę Jeep niekwestionowanym liderem we Włoszech w segmencie LEV (samochody z napędem w pełni elektrycznym i hybrydowym typu plug-in), po tym, jak przez cały rok 2021 zajmowała pozycję lidera.
Marka ma powody do zadowolenia
Na koszulkach zawodników Juventusu widnieje logo Jeepa. Ikoniczny czarny napis przedstawia błyskawice: to sposób na podkreślenie drogi marki w kierunku elektryfikacji.
Świętowanie dziesięciu wspólnych lat współpracy ma miejsce także na oficjalnych kanałach mediów społecznościowych Jeepa i Juventusu, (co można zobaczyć pod tym linkiem), gdzie fani mogą dzielić się emocjami, pasją i poczuciem przynależności do dwóch legend historii.