Jak dobrze sprzedać Diesel?
Na rynku samochodów używanych są tysiące takich samych ogłoszeń. Jeśli wymyślisz więc coś, aby wyróżnić się z tłumu, sprzedając swój Diesel lub benzynę, sukces gwarantowany. Dokładnie tak zrobił John Goerke, próbując sprzedać swojego Forda Focusa SE z 2010 roku.
Dziś pomysłowi sprzedawcy mają dużo więcej możliwości niż kiedykolwiek, aby pokazać, że ich Diesel i benzyna wcale nie są nudne. Choć tak naprawdę są. Ale przecież nie o to w tym chodzi. Ten gość spędził miesiąc ze swoimi znajomymi na tworzeniu 2-minutowej reklamy wideo swojego samochodu, która pojawiła się na portalu YouTube.
W rozmowie z portalem The Jamestown Sun podzielił się fabułą reklamy. Opowiada ona o mężczyźnie przeżywającym ciężko noc, którego lekarstwem jest prowadzenie Forda. Film pokazuje mężczyznę, który wynosi się z miasta w hollywoodzkim hicie, zanim trafia na wiejską, polną drogę i znajduje ukojenie.
KIEROWCO! TO NAJLEPSZY MOMENT NA ZAKUP OPON! SPRAWDŹ PROMOCJE
Film lepszy od samochodu
Właściciel samochodu jest w jego posiadaniu od 3 lat, a postanowił go sprzedać ze względu na narodziny dziecka. Inspiracją do reklamy był teledysk The Weekend „Blinding Lights”, którego okładka znajduje się w filmie.
Jeśli zaś chodzi o jego samochód. Na liczniku widnieje niecałe 200 000 km, a cena wynosi 5999 dolarów. Według właściciela jest on dobrze utrzymany, często wymieniał w nim olej, a już na filmie wszystko wygląda naprawdę dobrze. Ktokolwiek go kupi, otrzyma 4-cylindrowy silnik o pojemności 2 litrów i mocy 140 KM. Samochód nie jest więc jakąś perełką, ale reklama już owszem.