Zarząd Interu Mediolan chce zarabiać więcej na sponsorze widocznym na koszulkach. Pirelli płaci obecnie za to miejsce w okolicach 12 milionów euro za sezon, jednak wygląda na to, że włoski producent opon nie będzie w stanie spełnić nowych wymogów finansowych klubu.
Jak informuje dziennik Calcio e Finanza, nerazzurri szukają partnera, który będzie w stanie wyłożyć na stół przynajmniej 30 milionów euro. Dla porównania, Juventus inkasuje rocznie 42 miliony euro rocznie za logo Jeepa na ich koszulkach.
Najpoważniejszymi kandydatami do objęcia miejsca na koszulkach po firmie Pirelli są dwie nieujawnione z nazwy organizacje z Chin i Stanów Zjednoczonych. Z nieoficjalnych źródeł wynika, że mogą to być takie marki jak: Alibaba Group, Evergrade Group lub Samsung.
Dyrektor generalny mediolańskiej firmy stwierdził jednak, że nawet jeśli umowa dotycząca koszulek zostanie zakończona, obie strony wypracują inne porozumienie. Mówi się m. in. o logo Pirelli na koszulkach treningowych.