Najprostszym rozwiązaniem byłoby po prostu poczekać, aż wszystko wróci do normy. Agencja reklamowa Memec Ogilvy została jednak niedawno zatrudniona przez oddział Hondy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich do nakręcenia nietypowej reklamy sedana Hondy Civic 2020.
Reklama zaczyna się, podobnie jak inne reklamy samochodów, od kilku efektownych ujęć samochodu – w tym przypadku niebieskiego Civica.
Jednocześnie na ekranie pojawia się tekst: – To może być pierwsza reklama samochodowa napisana, wyreżyserowana, zmontowana i obejrzana w całości tylko w domu.
Wtedy staje się jasne, że na ekranie oglądamy samochód-zabawkę. Ręka aktora pojawia się na ekranie i zamyka boczne drzwi kierowcy. Wideo kończy się komunikatem: „Do czasu, aż znów pojedziemy. #ZostańWDomu”
To wyjątkowy i bardzo kreatywny sposób na promocję Hondy Civic w tych niezwykłych czasach. Pokazuje, że myśląc nieszablonowo, wciąż można filmować i produkować reklamy samochodowe bez użycia prawdziwego samochodu.
W rozmowie z Ad Week dyrektor wykonawczy Hondy Amin Soltani powiedział, że model zabawka Civica został pożyczony od dziecka miejscowego dyrektora japońskiego producenta. Samochód poruszał się po podłodze za pomocą żyłki. Agencja zajęła się nawet reklamowaniem samochodu poruszającego się pod kanapą. Miało to odtworzyć wygląd tunelu, a do stworzenia iluzji budynków wykorzystano książki.