Robert Kubica pochwalił się na Instagramie swoim nowym logotypem. Zdania kibiców są podzielone

Robert Kubica od pewnego czasu coraz śmielej radzi sobie z mediami społecznościowymi. Po tym, jak Polak założył oficjalne konto na Instagramie w marcu 2018 roku zdecydowanie zwiększył swoją aktywność online ku uciesze kibiców. Dziś kierowca Alfa Romeo Racing Orlen pochwalił się nowym logo.

Robert Kubica pochwalił się na Instagramie swoim nowym logotypem. Zdania kibiców są podzielone
Podaj dalej

Jedyny polski kierowca F1 w historii wykorzystuje swojego Instagrama do relacjonowania bieżących wydarzeń. Zarówno tych z toru, jak i z treningów kolarskich, czy licznych wypadów na zawody kartingowe. Na jego profilu od marca 2018 roku pojawiło się 68 postów, a w tym czasie Kubica skupił wokół siebie społeczność 217 tysięcy obserwujących.

Dziś na jego Instragramie pojawił się tajemniczy wpis, prezentujące nowe logo Roberta Kubicy.

https://www.instagram.com/p/B9WrGA0IQp5/

Widzimy w nim świetnie wkomponowane w liczbę „88” rozpoznawalne na całym świecie inicjały RK. Nie zabrakło też miejsca dla biało-czerwonych barw i orzełka.

Komentarze kibiców są podzielone. Jakie wam podoba się nowe logo RK?

Trzeba przyznać, że logo świetnie będzie komponowało się z nowym oklejeniem BMW M4 DTM na sezon 2020. Przedsezonowe testy za kierownicą samochodu z dachem Polak zaliczy w dniach 16-19 marca. Początkowo miały one zostać rozegrane na torze Monza. Jednak ze względu na obawy związane z koronawirusem, zostały przeniesione na niemiecki Hockenheim.

”Jesteśmy świadomi wybuchu koronawirusa w północnych Włoszech. Zwracamy szczególną uwagę na jego potencjalny wpływ na proponowany termin testów przedsezonowych na torze Monza w dniach 16-18 marca. Współpracujemy z odpowiednimi władzami w celu ścisłego monitorowania sytuacji. Dobre samopoczucie całego personelu DTM i wszystkich partnerów ITR jest oczywiście naszym najwyższym priorytetem” – napisano w oświadczeniu.

Przeczytaj również