Założyciel M-Sportu i pełniący tę rolę przez kilkadziesiąt lat, Malcolm Wilson zdecydował się na obsadzenie tego stanowiska, aby móc bardziej skupić się na komercyjnych aspektach swojej struktury biznesowej.
Richard Millener jest w M-Sporcie od 2007 r. Zajmował się głównie sprzedażą wyczynowych Fiest od R1 do WRC. Od 2010 r. był także odpowiedzialny za programy prywatnych kierowców w WRC, z którymi dopracowywał kontrakty, testy, wsparcie na zawodach, oklejenie samochodów, a także obsługę medialną i PR-ową.
Malcolm Wilson: Wciąż nie mamy dogranych 100% szczegółów, ale z powodu ogromnej ilości zakulisowych prac rozwojowych, poczułem, że musimy zobowiązać się, aby sprawdzić naszą ciężką robotę na odcinkach. Współpracując z naszymi partnerami w Europie i USA, każdy element został poddany przeglądowi i poprawiony. […] Opieramy się na wsparciu całego środowiska WRC, aby poskładać razem brakujące elementy. Jesteśmy przekonani, że dysponujemy narzędziami, aby wykonać dobrą pracę, więc podjęliśmy decyzję, aby cisnąć naprzód i mierzyć się z wyzwaniami, jakie nadejdą.
Wczoraj raz pierwszy M-Sport Ford World Rally Team potwierdził swoje załogi na sezon 2019. Jako pierwszy został wymieniony Elfyn Evans, do którego dołącza Scott Martin (były pilot Craiga Breena). Pierwszy pełny sezon w Fieście WRC zaliczy Teemu Suninen z nowym pilotem Marko Salminenem. Na razie tylko na Rajd Monte Carlo i Rajd Szwecji potwierdzono Pontusa Tidemanda (nie podał nowego pilota), dla którego będzie to pierwszy kontakt z samochodem WRC obecnej generacji.