#WIADOMO
My już wiemy, a jakie są Wasze typy? #wiadomo 😉 pic.twitter.com/n2lltkWXEn
— ORLEN (@GrupaORLEN) December 31, 2019
Narazie wiemy, że… nic nie wiemy. Wiedzą już w Orlenie i wszystko wskazuje na to, że już nie mogą doczekać się by pochwalić się informacją ze światem. To może oznaczać, że Robert Kubica pozostanie w Formule 1 – w jakiej roli? Na dalsze informacje musimy jeszcze poczekać, aczkolwiek ostatnie spekulacje mówiły o fotelu 3. kierowcy w teamie Alfa Romeo Racing. Koncern zapowiadał, że nawet jeśli zabraknie miejsca w F1 dla Polaka, wciąż będziemy mogli obserwować logotypy PKN Orlen w sezonie 2020, więc taki scenariusz jest bardzo prawdopodobny.
Być może głośna akcja pod hashtagiem #Wiadomo dotyczy jednak serii DTM? To właśnie tam w grudniu Robert Kubica sprawdzał samochód BMW M4 DTM i pokazał się na testach w Jerez z bardzo dobrej strony.
Nooo nareszcie #wiadomo. Warto obserwować! https://t.co/Y8Qq5QLOvA
— Anna Ziobroń (@AnnaZiobron) December 31, 2019
Intensywne przygotowania do sezonu 2020 trwają nie tylko za zamkniętymi drzwiami. Dzień przed sylwestrem na profilu ORLEN Team pojawiło się zdjęcie Roberta Kubicy trenującego na rowerze. – Robert wykorzystuje ostatnie chwile na wypoczynek przed 2020. Zapowiada się pracowity sezon – czytamy.
https://www.facebook.com/orlenteam/photos/a.572269346154476/2605388192842571/?type=3&theater
Efekt Kubicy
Zakończenie roku PKN Orlen wykorzystał również do podsumowania ostatnich 12 miesięcy. – Pierwszy sezon obecności Orlen w Formule 1 za nami, w oczekiwaniu na nowy rok i nowe wyzwania dzielimy się wynikami mediowymi. W 2019 r. marka Orlen była widoczna w globalnych transmisjach TV przez ponad 250 godzin o wartości reklamowej przekraczającej 110 mln zł – czytamy.
Najwyższą wartość reklamową dla spółki wygenerowało Grand Prix Niemiec, w którym to Polak zajął najwyższe w sezonie 10. miejsce. Punkt wywalczony przez Roberta Kubicę był jedynym, jaki do swojego konta dopisał w tym roku zespół Williamsa.