W przeciwieństwie do niektórych nowszych generacji Serii 5 i najwyższych modeli M, zdaje się, że konstrukcja modelu E39 jest ponadczasowa. Choć czasu nie oszukamy i nic nie zmieni faktu, że model ten pochodzi z 1999 roku, nadal wygląda dobrze i jedyny właściciel dbał o niego z należytą starannością.
Z zewnątrz możemy podziwiać świetny kolor Oxford Green Metallic oraz komplet 18-calowych srebrnych kół. W nadwoziu nie ma widocznych wgnieceń, a wszystkie chromowane akcenty w tym przednia maska, znaczki i rury wydechowe wyglądają jak nowe.
Wewnątrz wszystko wygląda niemal tak samo. Fotele wykończono skórą Heritage Caramel Nappa i przez ostatnie dwie dekady były bardzo dobrze pielęgnowane. Drewniane wykończenie również wydaje się być w dobrym stanie, choć jest już nieco przestarzałe.
Do najważniejszych funkcji, jakie znajdziemy w BMW M5 należą: szyberdach, elektryczna markiza, telefon komórkowy w podłokietniku, elektryczne podparcie lędźwi, tempomat, nawigacja, telewizor i zmieniarka płyt na 6 CD.
M5 posiada dobrze udokumentowaną historię serwisową i na jej liczniku widać zaledwie 35 066 przejechanych kilometrów. Biorąc pod uwagę to, jak prezentuje się samochód, jego cena nie powinna nas dziwić. Wyceniono go na 49 500 euro (210 657 zł).