Zapasy rocznika modelowego 2024 wyczerpują się w bardzo szybkim tempie. Szczęście w nieszczęściu, że klientom pozostały wciąż do nabycia najtańsze wersje w cenach, jakich nie uświadczymy w roczniku modelowym 2025. Podstawowa Kia Xceed 2024 kosztuje na wyprzedaży od zaledwie 107 500 zł. Rocznik 2025 w najtańszym wariancie wiąże się z wydatkiem minimum 111 500 zł.
Co oferuje najtańsza Kia Xceed?
Kia Xceed z najniższą ceną to wariant z silnikiem 1.5 T-GDI o mocy 160 KM (rocznik modelowy 2025 będzie mieć przykręconą moc do 140 KM). Z manualną 6-biegową skrzynią auto jest w stanie zużywać średnio 6 l benzyny na 100 km. Cena 107 500 zł dotyczy egzemplarzy tylko już wyprodukowanych w wersji wyposażenia M. Oferuje ona pełne LED-owe oświetlenie i 16-calowe alufelgi. Nie dopłacamy niczego za 8-calowy ekran dotykowy, na którym zobaczymy obraz z oferowanej w standardzie kamery cofania (wraz czujnikami parkowania z tyłu). W gratisie mamy też podłokietnik ze schowkiem no i jako w najniższej opcji, klimatyzację manualną.
Na stoku w Polsce z w pełni spalinowych wersji pozostały jeszcze tylko egzemplarze w wersji wyposażenia L. W promocyjnej cenie 122 500 zł dokłada ona dwustrefową klimę automatyczną i 10,25-calowy ekran dotykowy. Co ważne, znajdziemy na niej nawigację w języku polskim. Z wartych wymienienia dodatków dochodzi też czujnik deszczu, 18-calowe alusy i przyciemniane szyby. Do tego tylna kanapa zyskuje funkcję składania oparcia w proporcji 40:20:40. Warty podkreślenia jest bagażnik, którego standardowa pojemność do 426 litrów, ale po złożeniu oparć rośnie do 1 378 l.
I to tyle. Jeśli ktoś chciał upolować na wyprzedaży rocznika Kię Xceed w bogatszych odmianach Business Line lub GT-Line już się spóźnił. Wszystko jest wyprzedane łącznie z każdą wersją wyposażoną w automatyczną, 7-stopniową skrzynię. Z rocznika 2024 Polacy wykupili też wszystkie sztuki najmocniejszej wersji z 204-konnym silnikiem 1.6 T-GDI.
Hybryda plug-in za bezcen
Okazyjnie można jeszcze kupić bogato wyposażoną Kię Xceed z napędem plug-in hybrid. 141-konna hybryda z gniazdkiem i 6-stopniowym automatem oferuje spalanie na poziomie 1,4 l/100 km, ale zamiast 160 tys. zł kosztuje tylko 139 200 zł. To stawka z ubiegłoroczny wariant w wersji wyposażenia Business Line (rocznik modelowy 2025 nie jest oferowany).
W takiej opcji samochód potrafi autonomicznie zaparkować, a przednie fotele podgrzejemy z trójstopniową regulacją. Za kierownicą zobaczymy aż 12,3-calowy ekran z cyfrowymi zegarami, na którym zobaczymy chociażby ograniczenia prędkości rozpoznawane przez system. Użytkownicy zyskują też zestaw usług cyfrowych Kia Connect i Kia Live.
Wersja wyposażenia GT-Line z rocznika 2024 nie jest już dostępna w żadnej wersji napędowej.