Peugeot nieoczekiwanym numerem 1 w Europie! Marka pobiła rekord popularności

Peugeot 2008 okazał się numerem 1 w całej Europie, jeśli chodzi o wyniki sprzedaży w październiku bieżącego roku. Wysoko w rankingu znalazło się również Renault Clio i Dacia Sandero, które w październiku także zanotowały całkiem niezłe wyniki, jeśli chodzi o sprzedaż tych samochodów.

fabryka przestaje produkować diesle
Podaj dalej

Peugeot 2008 liderem, jeśli chodzi o popularność sprzedaży w październiku w Europie!

Peugeot 2008

We wrześniu pierwsze miejsce, jeśli chodzi o ranking sprzedaży zajęła Tesla Model 3. Teraz w październiku jednak elektryk już nie zajął pierwszego miejsca, a z czołowej lokaty może cieszyć się Peugeot 2008, który wrzesień zakończył na miejscu numer 8. Według danych statystycznych przedstawionych przez firmę JATO Dynamics wynika, że wzrost sprzedaży w stosunku do minionych miesięcy uzyskały także takie marki jak Kiya, Hyundai, Porsche i Ferrari.

Finalnie aż szesnaście marek zanotowało lepszy wynik w tym miesiącu, aniżeli w analogicznym okresie we wrześniu. Jedynie Tesla zanotowała spadek, ponieważ Model 3, który wygrał wrześniowy ranking, teraz nie jest nawet w czołowej 50., jeśli chodzi o wyniki sprzedaży. Firma prowadzona przez Elona Muska, która we wrześniu sprzedała 24 591 egzemplarzy swoich samochodów, w październiku zanotowała tylko wynik na poziomie 3058.

Czy pozycja którejś z marek was zaskoczyła?

Poniżej prezentujemy wam wynik TOP 10 najlepiej sprzedających się samochodów podczas miesiąca październik. Jesteście zaskoczeni pozycją którejś z marek, czy jednak wszystko potoczyło się dla was w sposób przewidywalny? Dajcie nam koniecznie znać!

Peugeot 2008 – 18 109 egz. (+5,2 %)
Renault Clio – 14 639 egz. (-34,1 %)
Dacia Sandero – 14 043 egz. (-8,3 %)
Peugeot 208 – 13 978 egz. (-25,8 %)
Fiat 500 – 13 449 egz. (+6,4 %)
Ford Focus – 12 704 egz. (-15,3 %)
Fiat Panda – 12 391 egz. (-34,5 %)
Opel/Vauxhall Corsa – 12 355 egz. (-40,9 %)
Volkswagen T-Roc – 12 116 egz. (-19,3 %)
Renault Captur – 12 099 egz. (-34,0 %)

Przeczytaj również