Za załogą Go+Cars Atlas Ward widnieje startujący w ten weekend w Rajdzie Akropolu, Grzegorz Grzyb. Mistrz Polski z 2016 r., mimo przedsezonowych deklaracji, spróbuje zatem zaliczyć jak najwięcej rund w krajowym czempionacie z Robertem Hundlą na prawym fotelu. Za dwiema Škodami Fabia R5 ustawiono Forda Fiestę R5 Tomasza Kasperczyka i Damiana Sytego. Pechowcy poprzedniej rundy Mikołaj Marczyk i Szymon Gospodarczyk nakleją na Fabię ze Škoda Polska Motorsport czwarty numer startowy.
W samochodach R5 (łącznie 8) zobaczymy jeszcze Zbigniewa Gabrysia z Arturem Natkańcem, Jarosława Kołtuna z Ireneuszem Pleskotem, Dariusza Polońskiego z Łukaszem Sitkiem (Fiesty R5) i Łukasza Byśkiniewicza z Maciejem Wisławskim (Hyundai i20 R5). Stawkę czteronapędowych aut w RSMP kompletuje 6 załóg klasy Open N, które poprowadzą Filip Nivette (Ford Fiesta Proto), Marcin Słobodzian (Subaru Impreza), Łukasz Kotarba (Mitsubishi Lancer Evo IX), Marek Nowak (Lancer), Damian Łata i Dariusz Krupa (Fiesty Proto).
W „ośce” ponownie zabraknie Jana Chmielewskiego. Klasę 4 tworzą głównie Peugeoty 208 R2 Kacpra Wróblewskiego, Jacka Jureckiego, Grzegorza Bondera i Łukasza Lewandowskiego. Oplem Adamem R2 spróbuje powalczyć Maciej Lubiak. Zestawienie Open 2WD R+ otwiera Nissan 350Z Sławomira Strychalskiego.
Kultowe historyki
27 załóg powalczy w Motul HRSMP, a dodatkowe 4 wystartują bez pomiaru czasu. 10 ekip powalczy klasycznymi rajdówkami z napędem 4×4. Wśród nich mamy takie konstrukcje jak: Subaru Legacy (za kierownicą Robert Luty), Subaru Impreza (Michał Pryczek, Paweł Grzywacz), Audi Quattro (Grzegorz Olchawski, Mariusz Polak), Mazda 323 GTX (Krzysztof Głowala), Ford Sierra Cosworth (Marek Suder), Toyota Celica GT4 (Michał Horodeński, Wojciech Bazarnik) i Lancia Delta HF Integrale (Adam Kacprzyk).
Oprócz tego nie zabraknie tak wyjątkowych maszyn jak chociażby Porsche 911 SC RS (Piotr Zaleski), Renault Mégane Maxi (Arkadiusz Kula), Ford Escort Mk2 (Marcin Grzelewski), Fiat Abarth 131 Rally (Mirosław Miernik). Bez pomiaru czasu zobaczymy Triumpha TR 7 z 3,5-litrowym silnikiem Rovera V8 (Piotr Żywina).