Firma ROKiT, która dołączyła do ekipy Williams po sezonie 2018, gdy wycofała się marka Martini, jest brytyjskim przedsiębiorstwem telekomunikacyjnym należącym do grupy ROK Brands. W sferze działania jest między innymi telefonia komórkowa oraz nowoczesne sieci Wi-Fi.
Nowy sponsor tytularny teamu F1 zajmuje się także technologią inteligentnych miast.
Claire Williams: Jesteśmy zaszczyceni, mogąc ogłosić przedłużenie kontraktu z ROKiT. Tak jak mówiłam w lutym, to naturalna współpraca oparta na dzieleniu się innowacją, perfekcją inżynierów i zaufaniem. ROKiT dołączył do nas w trudnym momencie, a to oznacza, że wierzą w naszą wizję i są oddani, by pomóc nam osiągnąć cele. Świetnie pracuje mi się z nimi i nie mogę się doczekać kolejnych lat.
Jonathan Kendrick, prezes ROKiT: Nasze powiązanie z Williamsem wspiera naszą pozycję na światowym rynku telefonów, rozrywki i napojów. Mamy ekscytujące plany, by wyprodukować ekskluzywne rzeczy, związane z Williamsem, dla naszych telefonów oraz zwiększyć dystrybucję ABK i Bogarts. Jestem również zaangażowany w pomoc zespołowi, by wrócił na podium, czyli tam, gdzie jest jego miejsce.