Widać było, że Niemcy starają się wycisnąć wszystko z testowanego modelu – przejazdy wyglądały na bardzo szybkie. Najprawdopodobniej był to topowy model Turbo S – możemy tak sądzić, ponieważ ma dość charakterystyczny wzór felg.”
Pomimo tego, że Porsche już ujawniło zwykłego Taycana, to wersję Cross Turismo pokazują na razie tylko w kamuflażu. Możemy być jednak pewni, że przód samochodu, aż do pierwszych drzwi jest identyczny jak w pierwowzorze. Tu gdzie dzieje się najwięcej, czyli na tyle, Cross Turismo będzie zbliżone wyglądem do innych modeli z gamy Porsche, takich jak na przykład Panamera Sport Turismo.
Plany poszerzenia gamy o taki model Taycana, stały się oficjalne w 2018 roku wraz z ujawnieniem modelu koncepcyjnego. Było to coś w stylu crossovera z dodatkowymi poszerzeniami nadkoli nadwozia i podwyższonym prześwitem.
Klienci będą mogli korzystać z takiego samego wyboru oferowanych wersji napędowych, co posiadacze „zwykłego” Taycana. Tutaj kolejno 4S, 4S Performance Battery Plus, Turbo i Turbo S.
Wszystkie wersje wyposażone są w dwa silniki elektryczne, po jednym na oś, a co za tym idzie napęd na wszystkie koła. Wszystko wspomagane dwubiegową przekładnię zamontowaną z tyłu.
Taycan Cross Turismo to przede wszystkim bardziej praktyczna, zdecydowanie większa przestrzeń bagażowa, a także nieco więcej miejsca dla pasażerów tylnych siedzeń.
Porsche Taycan Cross Turismo ma wystartować pod koniec 2020 roku.