Film wytwórni Disneya pierwsze seanse w Polsce powinien mieć już 18 grudnia, dlatego na sfinalizowanie prac pozostało dość niewiele czasu. Projektanci producenta z Zuffenhausen oraz amerykańskiego studia filmowego spotkają się w najbliższym czasie w Stuttgarcie oraz San Fransico, aby dopracować wszystkie kształty. Porsche nie ujawni jak zaprojektowało statek do momentu premiery dziewiątego epizodu Star Wars.
Michael Mauer, wiceprezes Style Porsche: Opracowanie statku kosmicznego z wyraźnym DNA stylistyki Porsche jest ekscytujące i wymagające. Choć na pierwszy rzut oka wydaje się, że niewiele je łączy, oba światy mają podobną filozofię projektowania. Ścisła współpraca z zespołem designu Star Wars jest inspirująca i fascynująca. Jestem pewien, że obie strony mogą czerpać spore korzyści z tej wymiany.
Porsche już od pewnego czasu jest zaangażowane w kampanię promocyjną filmu w reżyserii J.J. Abramsa. Na instagramowym koncie Porsche Zentrum Wien-Liesing ujawniono nawet jedną z nowych postaci, która pojawi się w dziewiątym epizodzie. Jednocześnie Porsche może wykorzystywać motyw Star Wars w promocji elektrycznego modelu Taycan, który w USA ma rzucić rękawicę Tesli na rynku EV. W sieci pojawiło się już kilka spotów z wykorzystaniem uniwersum Gwiezdnych wojen.