Prace rozwojowe nad wersją 2019 ukazują, że można spodziewać się znacznie większego tylnego skrzydła w porównaniu do poprzednika (widocznego na zdjęciach w artykule) oraz bardziej agresywnego tylnego dyfuzora. Końcówki wydechów tym razem będą na umiejscowione na krawędziach zamiast po środku.
Nie są znane jeszcze szczegóły techniczne wyczynowego pojazdu, który będzie używany m.in. w serii VLN, GT4 European Series, British GT Championship, Sports Cup Challenge, Continental Tire Sportscar Challenge czy też Pirelli World Challenge. Wideo z jazd po torze Monza można zobaczyć poniżej.
Drogowa wersja Porsche 718 Cayman GT4 zostanie ujawniona w dalszej części tego roku. Jakiś czas po premierze z pewnością będzie możliwość przejechania się takim egzemplarzem podczas spotkań z cyklu Porsche Driving Experience, dostępnym także dla polskich kierowców. W tym roku specjalistyczne szkolenia, w których można przejechać się nawet najbardziej ekstremalnymi samochodami Porsche odbywają się na Silesia Ringu w Kamieniu Śląskim.
Tekst: Marcin Zabolski
Tagi: Porsche, Porsche Driving Experience, Porsche Polska, Michelin