Na niemieckim obiekcie testowano prawdopodobnie wersję na rynek amerykański. Takie wnioski można wysnuć oglądając zdjęcia udostępnione przez autoblog.com. Widzimy tam wymagane w USA boczne światła kierunkowskazów na zderzaku oraz wąską strefę na tablicę rejestracyjną z tyłu (węższą niż w europejskich pojazdach).
Debiut samochodu jest możliwy tego lata, więc w ciągu najbliższych miesięcy. Przez ramiona czarnych felg można dostrzec charakterystyczne żółte zaciski ceramicznych hamulców. Krążą pogłoski, że nowy Spyder będzie ostatnią generacją, która użyje sześciocylindrowego silnika wolnossącego. Podobno ma to być 4-litrowa jednostka z Porsche 911 GT3 ze zmniejszoną mocą do 430 koni mechanicznych.
To co jeszcze można stwierdzić ze zdjęć nowego Spydera to większy wydech. Nie wiadomo jednak co to może w praktyce oznaczać. Wiadomo, że w samochodzie zostanie zastosowana sześciostopniowa manualna skrzynia biegów z możliwością zastosowania dwusprzęgłowej skrzyni PDK.
Tekst: Marcin Zabolski
Tagi: Porsche, Porsche 718, Porsche Driving Experience, Michelin