Volvo Car Poland na pierwszym miejscu w Niezależnym Badaniu Satysfakcji Dealerów Samochodowych

Volvo Car Poland na pierwszym miejscu w Niezależnym Badaniu Satysfakcji Dealerów Samochodowych

Volvo Car Poland na pierwszym miejscu w Niezależnym Badaniu Satysfakcji Dealerów Samochodowych

Podaj dalej

Volvo Car Poland zdobyło pierwsze miejsce podczas Niezależnego Badania Satysfakcji Dealerów Samochodowych. To kolejne ogromne osiągnięcie marki! Co więcej, jest to już piąta wygrana Volvo w tym badaniu, a jednocześnie zdobyli rekordowy wynik ex aequo z jeszcze jedną firmą. Podczas gry średnia ocen dla całej branży, była bardzo niska, Volvo Car Poland było w stanie otrzymać rekordową notę.

Ten rok nie był najlepszy dla dealerów samochodowych w Polsce

Nastroje dealerów samochodowych odzwierciedlają stan całej branży. Pandemia zaowocowała kryzysem w dostępności komponentów, w tym również półprzewodników. Ponadto z powodu aktualnej sytuacji geopolitycznej podrożały wszystkie materiały konieczne do produkcji aut, a także energia. Nie można zapominać o tym, że od kilku miesięcy wzrosły też koszty instrumentów finansowych na skutek rosnących stóp procentowych. To wszystko sprawiło, na polskim oraz wielu innych rynkach, nastąpił spadek sprzedaży aut. Warunki są trudne, ale nie każdy radzi sobie z nimi tak samo. Obserwując wyniki Volvo Car Poland, można powiedzieć, że marka poradziła sobie z zaistniałą sytuacją wyśmienicie.

Niestety ten rok okazał się być bardzo słaby dla dealerów samochodowych w naszym kraju. Tegoroczna średnia dla badania, była drugą najniższą w historii i wyniosła jedynie 3,20. Jeszcze gorzej było tylko w 2009 roku, po światowym spowolnieniu gospodarczym. Co ciekawe spośród 26 przebadanych importerów aż 17 osiągnęło słabsze wyniki niż w zeszłym roku. Tymczasem pomimo słabszego okresu w Polsce Volvo Car Poland było w stanie osiągnąć najlepszy wynik 4,39. 

Czym Volvo Car Poland zaskoczyło oceniających?

Volvo Car Poland uzyskało najwyższe noty w poszczególnych kategoriach. Mowa tu o obszarze wzrostu dochodów, dostępności pojazdów, jakości produktów finansowych oraz współpracy w zakresie części zamiennych. A co najważniejsze oceniana została również jakość programu samochodów używanych i etyka biznesowa, z której marka jest najbardziej dumna. Egzaminatorzy docenili także realizacje planów sprzedażowych, ocenę menadżerów importera oraz jakość działań marketingowych. 

,,Od lat traktujemy naszych dealerów jako niezwykle istotny element naszego biznesu, jako naszych partnerów. Chcemy, by czuli, że mają z naszej strony zawsze wsparcie. Zdobycie pierwszego miejsca w takich czasach, jakie mamy to najlepsze potwierdzenie naszego dążenia. A naszym dealerom dziękuję za tak pozytywny feedback” – powiedział Emil Dembiński, prezes Volvo Car Poland.

 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News