Retro modele Hyundai w nowym filmie ,,Seoul Vibe”, który jest już dostępny na Netflixie

Hyundai Motor Company poinformował o tym, że nawiązał ciekawą współpracę z popularną platformą Netflix. Marka zaopatrzyła film ,,Seoul Vibe” w różne modele retro z lat 80. XX wieku. Produkcja pojawiła się na serwisie w zeszły piątek i jest już dostępna dla każdego.

Retro modele Hyundai w nowym filmie ,,Seoul Vibe”, który jest już dostępny na Netflixie
Podaj dalej

Hyundai w produkcji Netflixa. O czym opowiada ,,Seoul Vibe”? 

,,Seoul Vibe” rozgrywka się podczas trwania Igrzysk Olimpijskich w Seulu w 1988 roku. Podczas trwania filmu można zauważyć kultowe pojazdy Hyundaia. Obsada została złożona z najpopularniejszych koreańskich gwiazd. Co więcej, Hyundai Motor oprócz samochodów udostępnił także miejsce do kręcenia zdjęć w Hyundai Wonhyoro Service Center. 

Zdecydowanie największym atutem tego filmu są sceny jazdy retro modelami Hyundai, które zapierają dech w piersiach. Jednym z nich jest zmodyfikowany Pony Pickup z silnikiem z Grandeur używanym przez ekipę kierowców, biorących udział w śledztwie dotyczącym prania brudnych pieniędzy. 

Dodatkowo w produkcji pojawia się również Grandeur pierwszej generacji w kolorze białym, który symbolizuje pionierski status tego modelu Premium w Korei. Warto wspomnieć o tym, że wspomniane egzemplarze zyskały ogromną popularność w latach 80. 

Najbardziej zaskakuje ruch Hyundai Motor, który wraz z premierą filmu uruchamia zróżnicowane treści z zakresu experiential marketingu w kanałach cyfrowych. Będą one skierowane do klientów z pokolenia millenialsów oraz Gen Z. Całość podkreślać będzie hipernowoczesność modeli retro marki, które zostały przedstawione w filmie. 

Hyundai w niecodzienny sposób pokazuje klientom prawdziwe oblicze marki

,,Dzięki ścisłej współpracy z Netflixem od wczesnych etapów produkcji, staraliśmy się zapewnić wyjątkową atmosferę naszym zabytkowym pojazdom i lokalizacjom z newtro (new+retro) vibe, które przemówią do każdego pokolenia, w tym do odbiorców z pokolenia Millennial i Gen Z. Będziemy nadal badać ekscytujące możliwości, dzięki którym nasi klienci mogą doświadczać i angażować się w naszą markę poprzez różnego rodzaju partnerstwa i innowacyjne treści” – powiedział Thomas Schemera

Wiceprezes wykonawczy, Global Chief Marketing Officer i szef działu Customer Experience w Hyundai Motor Company.

Przeczytaj również