Hyundai w produkcji Netflixa. O czym opowiada ,,Seoul Vibe”?
,,Seoul Vibe” rozgrywka się podczas trwania Igrzysk Olimpijskich w Seulu w 1988 roku. Podczas trwania filmu można zauważyć kultowe pojazdy Hyundaia. Obsada została złożona z najpopularniejszych koreańskich gwiazd. Co więcej, Hyundai Motor oprócz samochodów udostępnił także miejsce do kręcenia zdjęć w Hyundai Wonhyoro Service Center.
Zdecydowanie największym atutem tego filmu są sceny jazdy retro modelami Hyundai, które zapierają dech w piersiach. Jednym z nich jest zmodyfikowany Pony Pickup z silnikiem z Grandeur używanym przez ekipę kierowców, biorących udział w śledztwie dotyczącym prania brudnych pieniędzy.
Dodatkowo w produkcji pojawia się również Grandeur pierwszej generacji w kolorze białym, który symbolizuje pionierski status tego modelu Premium w Korei. Warto wspomnieć o tym, że wspomniane egzemplarze zyskały ogromną popularność w latach 80.
Najbardziej zaskakuje ruch Hyundai Motor, który wraz z premierą filmu uruchamia zróżnicowane treści z zakresu experiential marketingu w kanałach cyfrowych. Będą one skierowane do klientów z pokolenia millenialsów oraz Gen Z. Całość podkreślać będzie hipernowoczesność modeli retro marki, które zostały przedstawione w filmie.
Hyundai w niecodzienny sposób pokazuje klientom prawdziwe oblicze marki
,,Dzięki ścisłej współpracy z Netflixem od wczesnych etapów produkcji, staraliśmy się zapewnić wyjątkową atmosferę naszym zabytkowym pojazdom i lokalizacjom z newtro (new+retro) vibe, które przemówią do każdego pokolenia, w tym do odbiorców z pokolenia Millennial i Gen Z. Będziemy nadal badać ekscytujące możliwości, dzięki którym nasi klienci mogą doświadczać i angażować się w naszą markę poprzez różnego rodzaju partnerstwa i innowacyjne treści” – powiedział Thomas Schemera
Wiceprezes wykonawczy, Global Chief Marketing Officer i szef działu Customer Experience w Hyundai Motor Company.