W jaki sposób wyłoniony został zwycięzca?
Zakończono 19. edycję Wielkiego Testu Salonów „Auto Świata” 2022. W badaniu wzięło udział w sumie 345 salonów, 273 z nich należało do popularnych marek, a 72 do marek premium.
Co ciekawe, tegoroczny test trwał aż trzy miesiące, od czerwca do sierpnia. W tym czasie każdy z audytorów umawiał się anonimowo na wizytę w salonie dealerskim z zamiarem kupna samochodu. Jest to tak zwana metoda na „tajemniczego klienta”. Podczas swojej wizyty audytorzy pod przykryciem sprawdzali i oceniali kilkadziesiąt parametrów w trzech głównych kategoriach: obsługa klienta, jazda testowa oraz organizacja salonu.
Najwyższe standardy obsługi od Renault
Renault wypadło najlepiej w badaniu potrzeb klienta – kategorii, która ma największy wpływ na końcowe wyniki. W ten sposób spośród 17 sprawdzonych marek Renault uzyskał najwyższą ocenę, potwierdzając tym samym najwyższy poziom organizacji swoich salonów dealerskich.
,,Renault od lat konsekwentnie realizuje plan zapewnienia klientom jak najwyższych standardów obsługi. Dbając o kompetentną obsługę w salonach, wprowadzając nowe narzędzia digitalowe oraz dbając o jakość usług, koncern ułatwia konsumentom kontakt z marką oraz zapewnia dostęp do produktów, potrzebnych informacji i niezbędnej pomocy. Renault uważnie słucha opinii swoich klientów i dzięki temu może cały czas doskonalić standardy oferowanych przez siebie usług. Jesteśmy bardzo dumni z tej nagrody, która od lat jest barometrem efektywności naszych działań. Dziękuję i gratuluję sieci autoryzowanych partnerów Renault oraz pracownikom Renault Polska odpowiedzialnym za wdrażanie standardów marki” – powiedział Tomasz Mróz, Dyrektor Wykonawczy Grupy Renault w Polsce i Krajach Bałtyckich.