Nowa stylistyka Dacii. Czas na zupełnie nową wizualizację pojazdów

Nowa stylistyka Dacii. Czas na zupełnie nową wizualizację pojazdów

Nowa stylistyka Dacii. Czas na zupełnie nową wizualizację pojazdów

Podaj dalej

Po transformacji salonów i serwisów dealerów, która miała miejsce w bieżącym roku, nadeszła pora na samochody. Nie chodzi tu tylko o zmianę stylistyczną. Nowa identyfikacja wizualna ma również wyrażać zobowiązania podjęte na przyszłość, a jednocześnie podkreślać wartości, dzięki którym Dacia osiągnęła sukces.

Buntowniczy charakter Dacii

,,Zaprezentowanie całej gamy Dacii z nową identyfikacją wizualną wyznacza trzeci i ostatni rozdział strategii jej wdrażania, procesu rozpoczętego ponad rok temu. Ta nowa odsłona pozostaje zgodna z naszymi wartościami – prostotą, solidnością, autentycznością – ale w bardziej stanowczy i nowoczesny sposób. Wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej jest nowym, zauważalnym impulsem dla Dacii do osiągania celów marki’’ – powiedział Denis Le Vot, dyrektor generalny marki Dacia

Dacii zależy na oferowaniu samochodów, które nie mają zbędnych dodatków, ale za to idealnie spełniających potrzeby klientów. Mowa tu przede wszystkim o solidnych oraz niezawodnych samochodach, niezwykle wszechstronnych w codziennym użytkowaniu, nadających się na luźne wyjazdy za miasto. Nowy zielony odcień Khaki Lichen, barwą przypomina mech i ziemię. Głównym celem tego zabiegu jest podkreślenie bliskości Dacii z naturą. 

Firma zdecydowanie różni się podejściem od reszty konkurencji, prezentując inne, bardziej wyrafinowane standardy – kładąc nacisk na niskie spalanie. Dążą do tego rezygnując z niektórych materiałów, m.in. chromu w elementach ozdobnych oraz skór zwierzęcych, których marka nie stosuje już od dobrych kilku lat. 

Skrupulatne dążenie do celu

Marka stopniowo realizuje zobowiązanie podjęte przez Grupę Renault podczas Walnego Zgromadzenia w dn. 23 kwietnia 2021 roku. Co ciekawe, już w 2023 roku Dacia będzie pierwszą marką Grupy, posiadającą modele z ograniczoną prędkością maksymalną do 180 km/h. 

,,Wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej w całej gamie modeli wymaga od pracowników marki niezwykłej koordynacji działań. Dzięki zaangażowaniu wszystkich działów Dacia przechodzi metamorfozę, zachowując jednocześnie swoje DNA. Pokazuje, że można być zarazem zasadniczym i atrakcyjnym w proponowanym podejściu do samochodów” – były to słowa Lionel Jaillet, dyrektor ds. produktów Dacii

,,Świat się zmienia, a Dacia wraz z nim. Jej wizerunek staje się bardziej nowoczesny. Najważniejsze cechy produktu nabierają jeszcze większego znaczenia, aby samochody spełniały rzeczywiste potrzeby klientów. Są uniwersalne i solidne, stworzone do outdoorowych aktywności, pomysłowo wyposażone, a jednocześnie pragmatycznie ekonomiczne i ekologiczne. To wszystko wyraża nowa identyfikacja wizualna, dzięki której samochody marki staną się jeszcze bardziej atrakcyjne. To początek nowego rozdziału w historii Dacii!” – powiedział Lionel Jaillet, Product Performance Director Dacia

Cała gama modelowa w nowej stylistyce

Od 17 czerwca rano wszyscy konsumenci będą mogli zamawiać pojazdy zgodne z nową stylistyką. Po raz pierwszy nowe modele zobaczymy na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w październiku bieżącego roku. W następnych dniach pierwsze samochody pojawią się w salonach Dacii. 

 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News