Buntowniczy charakter Dacii
,,Zaprezentowanie całej gamy Dacii z nową identyfikacją wizualną wyznacza trzeci i ostatni rozdział strategii jej wdrażania, procesu rozpoczętego ponad rok temu. Ta nowa odsłona pozostaje zgodna z naszymi wartościami – prostotą, solidnością, autentycznością – ale w bardziej stanowczy i nowoczesny sposób. Wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej jest nowym, zauważalnym impulsem dla Dacii do osiągania celów marki’’ – powiedział Denis Le Vot, dyrektor generalny marki Dacia
Dacii zależy na oferowaniu samochodów, które nie mają zbędnych dodatków, ale za to idealnie spełniających potrzeby klientów. Mowa tu przede wszystkim o solidnych oraz niezawodnych samochodach, niezwykle wszechstronnych w codziennym użytkowaniu, nadających się na luźne wyjazdy za miasto. Nowy zielony odcień Khaki Lichen, barwą przypomina mech i ziemię. Głównym celem tego zabiegu jest podkreślenie bliskości Dacii z naturą.
Firma zdecydowanie różni się podejściem od reszty konkurencji, prezentując inne, bardziej wyrafinowane standardy – kładąc nacisk na niskie spalanie. Dążą do tego rezygnując z niektórych materiałów, m.in. chromu w elementach ozdobnych oraz skór zwierzęcych, których marka nie stosuje już od dobrych kilku lat.
Skrupulatne dążenie do celu
Marka stopniowo realizuje zobowiązanie podjęte przez Grupę Renault podczas Walnego Zgromadzenia w dn. 23 kwietnia 2021 roku. Co ciekawe, już w 2023 roku Dacia będzie pierwszą marką Grupy, posiadającą modele z ograniczoną prędkością maksymalną do 180 km/h.
,,Wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej w całej gamie modeli wymaga od pracowników marki niezwykłej koordynacji działań. Dzięki zaangażowaniu wszystkich działów Dacia przechodzi metamorfozę, zachowując jednocześnie swoje DNA. Pokazuje, że można być zarazem zasadniczym i atrakcyjnym w proponowanym podejściu do samochodów” – były to słowa Lionel Jaillet, dyrektor ds. produktów Dacii
,,Świat się zmienia, a Dacia wraz z nim. Jej wizerunek staje się bardziej nowoczesny. Najważniejsze cechy produktu nabierają jeszcze większego znaczenia, aby samochody spełniały rzeczywiste potrzeby klientów. Są uniwersalne i solidne, stworzone do outdoorowych aktywności, pomysłowo wyposażone, a jednocześnie pragmatycznie ekonomiczne i ekologiczne. To wszystko wyraża nowa identyfikacja wizualna, dzięki której samochody marki staną się jeszcze bardziej atrakcyjne. To początek nowego rozdziału w historii Dacii!” – powiedział Lionel Jaillet, Product Performance Director Dacia
Cała gama modelowa w nowej stylistyce
Od 17 czerwca rano wszyscy konsumenci będą mogli zamawiać pojazdy zgodne z nową stylistyką. Po raz pierwszy nowe modele zobaczymy na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w październiku bieżącego roku. W następnych dniach pierwsze samochody pojawią się w salonach Dacii.