Joy Crookes ambasadorką Lexusa UX

Joy Crookes ambasadorką Lexusa UX

Joy Crookes ambasadorką Lexusa UX

Podaj dalej

Znana brytyjska piosenkarka Joy Crookes została ambasadorką nowego Lexusa LX. Kompozytorka zachwala najnowszy model marki – najbardziej urzekła ją jakość prezentowana przez UX. Egzemplarz ten powstał w maju bieżącego roku i zachwyca konsumentów pod każdym względem.

Współpraca na najwyższym poziomie. Kim jest nowa ambasadorka? 

Znana brytyjska piosenkarka, kompozytorka, a tym samym autorka tekstów Joy Crookes została ambasadorką nowego Lexusa UX. Artystka objęła główną rolę w najnowszej kampanii reklamowej miejskiego crossovera. Najnowszy egzemplarz Lexusa to jeden z najlepiej sprzedających się modeli marki w Europie. 

„Pasja i niesamowita energia, która napędza kreatywność, design i zrównoważony rozwój to cechy, które łączą Joy i Lexusa. Ma ona wyjątkowy styl oraz bardzo wyrazistą osobowość, co czyni z niej idealną ambasadorkę Lexusa UX” – powiedział Pascal Ruch, wiceprezes Lexus Europe.

Joy w urzekający wręcz sposób odwołuje się w swoich pracach do przeszłości oraz własnej tożsamości. Crookes regularnie angażuje się społecznie, redefiniuje współczesne pojęcie luksusu i stylu, a także wykorzystuje swoją popularność do tego, aby wspierać ważne społeczne projekty. Wizja artystki idealnie współgra z marką Lexus. 

Joy Crookes doceniła najwyższą jakość nowego Lexusa. Parę słów o samym modelu marki

„Kreatywność pod każdą postacią daje mi energię i mnie inspiruje. Pracując przy kampanii reklamowej nowego UX-a mogłam z bliska doświadczyć, co tak naprawdę znaczy najwyższa jakość wykonania i kreatywność Lexusa. Muzyka, moda i sztuka pozwalają mi wyrażać moje emocje i jestem wdzięczna Lexusowi, że dał mi ku temu kolejną możliwość” – powiedział Joy Crookes.

W maju bieżącego roku zadebiutowała nowa odsłona modelu UX od Lexusa. Został on zbudowany na sztywnej płycie podłogowej GA-C, dzięki czemu pojazd ma teraz udoskonalony układ jezdny. Zdecydowanie zwiększa on pewność w trakcie prowadzenia pojazdu oraz zapewnia jeszcze wyższy komfort jazdy. Wnętrze nowego egzemplarza nie zostało pominięte. Pojazd ten został wyposażony w najnowszy system multimediów, który w zależności od wersji wyposażenia posiada 8 lub 12,3-calowy ekran dotykowy. Co więcej, standardem jest też nawigacja w chmurze, a także 4-letni, bezpłatny pakiet transmisji danych. 

 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News