Przełomowy krok w historii marki
Przełomowym krokiem Cupry, aby stać się globalnym brandem, było otwarcie pierwszego concept store’u w Australii. Nowoczesny salon umiejscowiony w sercu centralnej dzielnicy biznesowej Sydney został otwarty podczas trwania eventu, w którym wzięły udział media oraz gwiazdy piłki nożnej Australii. Cupra regularnie bierze udział w nagłaśnianiu sportu w Australii i ku zaskoczeniu masy ogłosiła partnerstwo z Socceroos i Commonwealth Bank Matildas, czyli męską oraz kobiecą reprezentacją piłki nożnej.
,,Australia jest strategicznym rynkiem dla naszej marki. W nowoczesnych salonach miłośnicy CUPRY w Australii będą mogli obejrzeć na żywo takie modele jak Ateca, Leon oraz Fermentor. W pierwszym kwartale 2023 roku do flagowych pojazdów CUPRY, które pojawią się w dedykowanej przestrzeni marki w Sydney, dołączy CUPRA Born, pierwszy w pełni elektryczny pojazd marki, a do 2025 roku w australijskim concept storze zagoszczą najnowsze modele – Terramar, Tavascan i UrbanRebel” – powiedział Wayne Griffiths dyrektor generalny marki CUPRA.
Salon Cupry to zdecydowanie coś więcej niż zwykły salon samochodowy
Specjalnie dedykowane przestrzenie Cupry to zdecydowanie coś więcej niż zwykły salon sprzedażowy. Z pewnością jest to miejsce, w którym fani motoryzacji mogą z łatwością poznać filozofię oraz środowisko hiszpańskiego producenta. Co więcej, warto wspomnieć o tym, że nowoczesny concept store w Australii idealnie wpisuje się w urbanistyczny krajobraz Sydney.
,,CUPRA to marka skierowana do miłośników sportowych emocji oraz unikalnego designu. Będziemy jedną z pierwszych europejskich marek, które zaoferują australijskim fanom motoryzacji hybrydowe pojazdy elektryczne typu plug-in. Brand został dobrze przyjęty na nowym rynku, a świadczy o tym sprzedaż w wersji Launch Edition, która utrzymała się na poziomie ponad 11 000 ezgemplarzy” – powiedział Ben Wilks, dyrektor CUPRA Australia.