Ford Polska z wielkimi planami
Elektryfikacja jest bardzo ważną częścią strategii Forda, która ma przyspieszyć rozwój elektromobilności w Europie. Wiąże się ona również z zakończeniem sprzedaży nowych samochodów osobowych oraz dostawczych zasilanych paliwami kopalnymi do 2035 roku. Tę wizję, zgodną z ustaleniami Komisji Europejskiej dotyczącymi redukcji emisji CO2 w transporcie, na naszym rynku będzie realizował Grzegorz Handzlik.
Nowy dyrektor sprzedaży
Grzegorz Handzlik jest związany z branżą motoryzacyjną nieprzerwanie od 1995 roku. Swoje doświadczenie zdobywał w dużych koncernach motoryzacyjnych nie tylko w Polsce, bo również w innych zakątkach Europy. Odpowiadał między innymi za marketing, rozwój sieci dealerskiej, prognozowanie popytu, a także za projektowanie i wdrażanie strategii sprzedaży samochodów osobowych.
„Jestem podekscytowany dołączeniem do Forda – postępowej marki ze wspaniałą historią. Jestem gotowy by stawić czoła wyzwaniom rynku samochodowego. Benzyna i prąd w moich żyłach mówią mi, że czeka mnie wielka przygoda” – powiedział Grzegorz Handzlik.
„Bardzo się cieszę na nadchodzące wyzwania. Mam przeczucie, że wspólnie z Grzegorzem marka Ford będzie odnosiła kolejne sukcesy na polskim rynku” – powitał nowego dyrektora sprzedaży Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.