Citroën wydaje limitowaną edycję My Ami Buggy! 50 egzemplarzy sprzedało się w mniej niż 18 minut

Citroën wydaje limitowaną edycję My Ami Buggy! 50 egzemplarzy sprzedało się w mniej niż 18 minut

Citroën wydaje limitowaną edycję My Ami Buggy! 50 egzemplarzy sprzedało się w mniej niż 18 minut

Podaj dalej

Limitowana edycja 50 egzemplarzy My Ami Buggy trafiła do sprzedaży już o godzinie 12:00 we wtorek 21 czerwca. Ku zaskoczeniu każdego te elektryczne modele zostały wyprzedane w 17 minut i 28 sekund. Co ciekawe, pierwszej osobie, której udało się zakupić My Ami Buggy, cały zakup zajął zaledwie 2 minuty i 53 sekundy!

Wszystko dla spragnionych fanów

Citroën Ami cechuje się w pełni cyfrową podróżą, jej początki sięgają odkrycia produktu, zamówienia, aż do planowania płatności i dostaw. W ramach ciekawostki warto wspomnieć, że pierwszy właściciel tego pojazdu nabył go w zaledwie 2 minuty i 53 sekundy. W tak krótkim czasie otrzyma jedną z 50 spersonalizowanych swoim nazwiskiem jednostek numerowanych. Wszystkie egzemplarze dotrą do swoich właścicieli w drugiej połowie sierpnia niezależnie od tego, gdzie mieszkają. 

Geneza limitowanej edycji swoje początki zawdzięcza ogromnemu entuzjazmowi ludzi na koncepcję, którą zaprezentowano w grudniu 2021 roku. To właśnie taki obrót spraw zachęcił Citroëna do stworzenia unikalnej kolekcji, odpowiadając tym samym na silne zapotrzebowanie społeczne. Niemal 1800 osób wyraziło chęć zakupu tej nowej ekskluzywnej wersji Ami. 

My Ami Buggy od Citroëna zdecydowanie stworzony jest z myślą o przygodach na łonie natury oraz o swobodzie. To wszystko za sprawą otwartego na zewnątrz przedziału pasażerskiego. Drzwi zostały zastąpione metalowymi wrotami rurowymi. Tak samo zniknął dach, a jego miejsce zajęło płótno, które można zwinąć do tyłu, jednocześnie odsłaniając sobie błękitne niebo. W ten sposób podróżujący kierowca może z łatwością cieszyć się świeżym powietrzem. 

Cała otoczka przygody, zawdzięcza swój styl niezwykłej karoserii Khaki, nadkolom, przednimi oraz tylnymi zderzakom i złotym felgom. Trzeba też przyznać, że naprawdę ciężko jest się oprzeć zestawowi żółtych akcesoriów, które nadają całości ciekawego wyglądu.  

Ami powoli zaczyna podbijać rynek Europejski

Model Ami, który dostępny jest w 9 krajach, zdobył już łącznie ponad 21 000 klientów w całej Europie od czasu jego premiery w kwietniu zeszłego roku. Niesamowity sukces tej limitowanej edycji udowadnia, jak ludzie są pozytywnie nastawieni względem tego pojazdu. 

 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News