Audi Progressive Retail. Nowe oblicze salonów

Audi Progressive Retail. Nowe oblicze salonów

Audi Progressive Retail. Nowe oblicze salonów

Podaj dalej

Audi w swojej nowej koncepcji salonów jeszcze bardziej skupia się na klientach. Zmienia się architektura salonów na bardziej otwartą i pełną interaktywnych, cyfrowych rozwiązań. W ten sposób koncepcja Audi Progressive Retail zapewni klientom lepsze doświadczanie produktów marki.

Audi Progressive Retail, co oznacza?

Klienci odwiedzający salon Audi Progressive Showroom są witani nie przy recepcji lub tradycyjnym biurku, lecz przy dużym stole powitalnym. Celem tego zamysłu jest to, aby goście od razu czuli się w salonie swobodnie i mile widziani. Co więcej, stoiska doradcze są integralne z salonem, a także wyposażono je w wysokiej jakości meble. Nastrojowe oświetlenie pozwala na jeszcze bardziej pozytywne doświadczenia związane z marką.

„Nowa koncepcja sprzedaży detalicznej sprawia, że strategia marki – z naciskiem na zrównoważony rozwój, design i cyfryzację w handlu detalicznym – staje się namacalna i koncentruje się na każdym z klientów z osobna” – mówi Hildegard Wortmann, szefowa sprzedaży i marketingu AUDI AG. „Koncepcja Audi Progressive Retail w widoczny sposób przekształci nasze salony dealerskie w interaktywną przestrzeń, czyniąc z nich ważnych partnerów w ramach ekosystemu Audi.”

Nowa koncepcja w praktyce

Po raz pierwszy zaprezentowano nową koncepcję w nowo otwarty zakładzie w Morumbi, dzielnicy São Paulo w Brazylii. W przyszłym roku będą stopniowo uruchamiane modułowe, progresywne salony, szczególnie w nowych, a także odnowionych placówkach. Audi Progressive Retail da dealerom swobodniejszą rękę w prezentowaniu produktów marki tak, aby budzić jeszcze większe emocje.

Digitalowe stanowiska w nowej koncepcji umożliwią klientom odkrycie nie tylko wrażeń z jazdy, ale też wszystkiego, co oferuje ekosystem Audi. Dzięki zdalnemu doradztwu 3D i cyfrowym punktom kontaktu, odwiedzający partnerów marki już dziś mogą dowiedzieć się czym jest holistyczna, cyfrowa obsługa klienta.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News