Nowy "polski" Fiat wyprzedawany po kosztach za nawet 85 tys. zł. Ten SUV spala tylko 4,9 l/100 km

Choć marka Polski Fiat już nie istnieje, to w polskiej fabryce w Tychach nadal nowe Fiaty powstają. Jest to o tyle warte przypomnienia, że klienci mają teraz okazję na zakup hybrydowego SUV-a – Fiat 600 Hybrid – za ponad 20 tys. zł mniej, niż wynika to z oficjalnego cennika.

Fiat 600 Hybrid
Podaj dalej

„Polski” Fiat na mocnej wyprzedaży

Koncern Stellantis kultywuję tradycję produkowania w Tychach „polskich” Fiatów, które wydają się naprawdę warte rozważenia. Ceny katalogowe Fiata 600 Hybrid zaczynają się od 108 000 zł. Jednak dealerzy włoskiej marki mają sporo egzemplarzy na swoich placach, których chętnie by się już pozbyli. Mnóstwo oferta znajdziemy na tę miękką hybrydę zużywającą 4,9 l/100 km znajdziemy w sekcji aut dostępnych od ręki na stronie Fiata.

Fiat 600 Hybrid
fot. materiały prasowe

Najtańsza oferta dotyczy rocznika modelowego 2025 wyprodukowanego w 2024 r. Salon w Słupsku oczekuje za swój egzemplarz w absolutnym standardzie 85 860 zł. Pisaliśmy już o tym modelu w grudniu, a przypominamy dlatego, że teraz mamy cały wysyp ofert w podobnie niskich cenach. Rabat ponad 20 tys. zł i wydanie od ręki proponują teraz także salony m.in. z Gliwic, Katowic, Warszawy czy Szczecina. Niektóre egzemplarze kosztują ok. 86-87 tys. zł, mimo że mają lakiery, za które trzeba dopłacać kilka tysięcy PLN-ów.

Najtańszy „polski” Fiat 600 Hybrid z „polskim” silnikiem 1.2 turbo 100 KM ma w standardzie m.in. czujnik deszczu, reflektory i lampy LED czy system multimedialny z ponad 10-calowym ekranem. Do tego na wyposażeniu są tylne czujniki parkowania oraz wiele systemów asystujących. O tym, że jest to bieda wersja przypomina klimatyzacja manualna i 16-calowe felgi stalowe. Nie jest to jednak typowa budżetówka.

miejski SUV Fiat-600-Hybrid-2024
fot. materiały prasowe

Bogate wersje w niskich cenach

Za bogatszą wersję wyposażenia La Prima od ręki zapłacimy nawet 102 400 zł (katalogowo 128 000 zł). Dostajemy wtedy auto na 18-calowych alufelgach, z automatycznymi światłami i bezprzewodową ładowarką smartfona. Oprócz licznych upgrade’ów ozdobnych, mamy czujniki parkowania wokół całej bryły SUV-a. Jest też kamera cofania, system bezkluczykowy, podgrzewane fotele przednie czy dodatkowy port USB-C dla pasażerów z tyłu.

Warto pamiętać o mocniejszej wersji o mocy 136 KM. Tę w podstawowej wersji wyposażenia kupimy od ręki za nawet 100 750 zł (katalogowo 115 000 zł). Od ręki nie dostaniemy na razie tylko 136-konnej wersji w topowej odmianie La Prima (cena katalogowa 135 000 zł). Warto posprawdzać oferty samemu tutaj, bo można sporo zaoszczędzić na dodatkowym wyposażeniu.

Fiat 600 Hybrid / SUV z Polski
fot. materiały prasowe

Przeczytaj również