Obie wersje Alfy Romeo Giulia Veloce wyposażone będą w sterowany elektronicznie, system napędu 4×4 Q4 i ośmiostopniową, automatyczną skrzynię biegów. Jedyne, co będzie odróżniać auta to lakier. Wersja benzynowa dostępna będzie w kolorze Blue Misano, a z silnikiem diesla Silverstone Grey.
W Paryżu włoski producent pokaże także inną, nową odmianę Giulii – model AE, będący odpowiedzią na proekologiczne modele niemieckiej konkurencji. Auto ma zużywać średnio 4,2 l oleju napędowego na 100 km i emitować do atmosfery 90 gramów dwutlenku węgla na kilometr. Małe spalanie i niski poziom emisji CO2 jest zasługą zaworu EGR niskiego ciśnienia, chłodzonego wodą intercooler, zmodyfikowanego układu chłodzenia oraz zmienionego przełożenia skrzyni biegów. Ekonomiczna wersja napędzana jest 2,2 – litrowym turbodieslem o mocy 180 KM sprzęgniętym z ośmiostopniowym automatem. To zapewni niesamowite osiągi. Alfa Romeo Giulia AE ma rozwijać prędkość 100 km/h w 7,2 sekund. Prędkość maksymalna samochodu to 230 km/h.