Xiaomi uruchomiło nową stronę internetową do zamawiania SU7. Czego się z niej dowiemy?

Po blisko trzyletnim oczekiwaniu Xiaomi zaprezentowało swój pierwszy samochód – elektryczne SU7. Premiera odbyła się 28 grudnia, a dziś chiński gigant odsłonił nową stronę internetową. Posłuży nowemu biznesowi pojazdów elektrycznych.

strona Xiaomi Automobile Technology
Podaj dalej

Xiaomi Automobile Technology ma swoją stronę, ale tylko w języku chińskim

Tuż premierze nowo ogłoszonego pierwszego samochodu Xiaomi – SU7, firma odsłoniła także nową stronę internetową. Ta jest dedykowana nowej formie biznesu giganta smartfonów.

Firmę Xiaomi Automobile Technology Co., Ltd. założono w listopadzie 2021 r. Przedstawicielem prawnym i dyrektorem generalnym firmy jest Lei Jun. Wniósł do niej kapitał zakładowy wynoszącym 1 miliard juanów i będący w całości własnością Xiaomi Technology Co., Ltd.

Stronę internetową www.xiaomiev.com zarejestrowano później, a formalnie przeszła weryfikację rejestracyjną w tym roku. Firma  poinformowała, że strona internetowa już jest aktywna i działa. Na razie koncentruje się wyłącznie na SU7, który oferuje zasięg 800 km, przyspieszenie od 0 do 100 km w czasie 2,78 s, napięcie 800 V oraz możliwości samodzielnego prowadzenia.

Na razie strona internetowa dostępna jest wyłącznie w języku chińskim, ale wygląda bardzo elegancko i widać charakterystyczny styl Xiaomi. Wygląd jest prosty tak, jak i obsługa siedmiu zakładek, jaki znajdują się na górze strony. Przewijając w dół strony, uzyskujemy informacje na temat: silnika nowego SU7, baterii, technologiach zastosowanych w modelu oraz technologii produkcji samochodu.

Xiaomi SU7 / foto. twitter @Xiaomi

Poznajemy aspekty techniczne SU7, ale wciąż nie znamy ceny samochodu

Oprócz strony głównej, w pozostałych zakładkach znajdują się informacje na temat „Xiaomi Pilot”, w tym film przedstawiający funkcje automatycznego parkowania i jazdy samochodów. Na koniec uzyskujemy informacje na temat zintegrowanego systemu operacyjnego „HyperOS” działającego na wszystkich ekranach w samochodzie.

Oczywiste jest, że mantra „Hyper” jest znakiem rozpoznawczym wizji  giganta  dotyczącej jej pojazdów. Problem w tym, że wszyscy z entuzjazmem oczekujący pierwszego samochodu od Xiaomi ciągle nie wiedzą, jaka jest dokładna cena samochodu oraz potencjalny termin realizacji zamówień. Na dole strony producent umieścił jednak dedykowaną SU7 infolinię oraz inne przydatne linki.

Należy się spodziewać, że w przyszłości na nowej stronie Xiaomi Automobile Technology pojawią się kolejne modele chińskiego producenta. Śledzenie informacji udostępnianych pod wspomnianym adresem pozwoli śledzić rozwój strony, a także pozostać na bieżąco z udostępnianymi informacjami.

Przeczytaj również