Śmiało może konkurować z modelami premium
Jest w Europie marka, która ma sportowego rodzinnego hatchbacka w świetnej cenie i z dobrym wyposażeniem. Jak sportowy to wiadomo, że nie jest to Dacia, tylko model od Morris Garage. Kiedyś brytyjskiej firmy, która działa dziś z finansowym wsparciem giganta Saic. Dzięki swoim prostym modelom, dobrej jakości zdobywa fanów w całej Europie, stanowiąc zagrożenie dla rumuńskiej marki i nie tylko.
Najbardziej sportowy model od MG jest obłędny, a w tej cenie ma szansę stać się hitem. Zwłaszcza że MG4 Electric, o którym mówimy to obecnie jeden z najtańszych kompaktów na rynku tych na baterie. Na dodatek ma sportową wersję XPOWER na punkcie której kierowcy już oszaleli. Za kwotę nieco powyżej 141 000 zł trudno jest kupić coś takiego z osiągami najmocniejszych samochodów premium.
MG4 XPOWER oferuje kierowcy 435 KM mocy i do 385 km autonomii w obłędnej cenie
Kierowcy mogą sobie kupić MG4 Electric XPOWER w cenie 38 890 euro (172 968 zł), ale nie zapominajmy o dofinansowaniu, jakie w wielu krajach oferuje się na tego typu napęd. Jeśli takie uwzględnimy, do zapłaty pozostanie 31 890 euro (141 835 zł). Co dostajemy w zamian?
Nie musimy rezygnować ani ze znacznej autonomii, ani z jakości wykonania. MG4 XPOWER napędzają dwa silniki elektryczne, które łącznie generują 320 kW ( 435 KM ) i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Zasila go akumulator o mocy 64 kW, dzięki któremu osiąga 385 km autonomii. To pozwala mu przyspieszać do setki w czasie 3,8 sekundy. Już podczas testów udowodniono, że nie ustępuje najmocniejszym samochodom sportowym na rynku. Ponadto można zwiększyć jego zasięg od 10 do 80% w 26 minut. To w punktach ładowania o mocy 140 kW.
Kierowcy nie mają wątpliwości- naprawdę szalona wydajność w rewelacyjnej cenie
Idealny rodzinny model dla kierowcy, który ceni sportowy charakter MG4 XPOWER posiada cztery tryby jazdy: ECO, Normal, Sport i Snow . W ostatnich dwóch, oba silniki uruchamiają się w tym samym czasie. Do tego matowa zieleń wygląda uroczo i szczerze mówiąc, bardzo premium. Śmiało może konkurować nawet z samochodami dwukrotnie droższymi.
Kierowcy są zachwyceni i twierdzą, że MG udało się stworzyć Golfa GTi dla generacji EV. Naprawdę szalona wydajność za te pieniądze. Konsekwentnie poniżej 4 sekund zajmuje mu osiągnięcie prędkości 100 km/h. Zapewnia mu to charakterystyczny dla tego typu samochodów Launch Control poprawiający trakcję, o 25% sztywniejsze zawieszenie, czy hamulce z czterema wentylowanymi tarczami (przód 345 mm i tył 340 mm). Dodatkowo posiada świetny Tryb Śledzenia, który pozwala na mierzenie czasu okrążeń, monitorowanie przeciążeń czy pokonywania zakrętów. Dane są w zasięgu wzroku kierowcy, wyświetlane na 10,1-calowym ekranie.
Nie można zapominać o innych elementach wyposażenia poprawiających przyczepność, takich jak elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego. Ta działa niezależnie z każdym kołem, zarządzana przez sterownik silnika, który pobiera dane co 100 ms. Już standardowy MG4 Electric robi oszałamiające wrażenie na kierowcy i to nie ze względu na cenę. MG wykonało świetną robotę zarówno pod względem stylizacji tego modelu, jak i wydajności -szalonej w tej cenie. Sprawdzi się w wielu domach, nawet jako drugi samochód dla rodziny. CZYTAJ TAKŻE: Ten SUV to teraz sprzedażowy hit marki. Ma wszystko w standardzie, stawia na luksus i spala tyle co nic