To jedyna taka Dacia Logan, którą możesz się ścigać
Dacia to raczej symbol przystępnej mobilności, ale w tym konkretnym przypadku dostarcza jeszcze sportowych emocji. Drugiego takiego egzemplarza nie ma, bo należy on do zawodowego kierowcy wyścigowego o imieniu Cosmin Ion.
Ten, aby dostosować samochód do swoich potrzeb, wyposażył go w wiele przydatnych akcesoriów. W zasadzie oryginalne są tu tylko podwozie i światła. Skąd pomysł na modyfikację Dacii? Powód jest prosty- jest idealna do ścigania, a nakłady na modyfikacje nie są duże.
Dlatego karoserię wykonano profesjonalnie od podstaw, doposażając ją m.in. w niskie przedłużenia progów, nowe zderzaki i duży dyfuzor. W związku z tym, że wykonano ją z laminatu, Dacia Logan w tej wersji waży jedyne 1050 kg. Świetnie się nada do wspinaczki po górach.
Ponad 200 koni pod maską za jedyne 33 000 złotych
Ta świetna konstrukcja oferuje kierowcy 220 koni mechanicznych z 2-litrowego silnika od Renault, co oznacza, że jest najszybszą ze wszystkich z logo rumuńskiego producenta.
Wyposażenie modelu po liftingu ograniczono do niezbędnego minimum. W środku znajdują się kubełkowe fotele, kierownica MOMO i jednostka sterująca Syvecs S7i.
cd. tekstu pod grafiką
Podwozie dostrojono przez BC Racing za pomocą regulowanego trzyparametrowego zestawu INTRAX. Hamulce pochodzą z wyścigów Ksport i AP. Nad bezpieczeństwem załogi czuwa rama ochronna oraz automatyczny system gaśniczy.
Razem z samochodem nowy właściciel otrzyma dwa komplety kół z oponami Michelin i Avon. Za to wszystko zapłaci 33 814,40 zł. Wyścigowa Dacia Logan czeka na nowego właściciela w Rumunii.
Dacia Spring w tej wersji jest bezkonkurencyjna. Kosztuje niecałe 45000 zł i zachwyca wnętrzem