Ta Dacia z dumą nosi miano lidera. Fala popularności nie ma źródła ani w benzynie, ani w dieslu

Ta Dacia z dumą nosi miano lidera. Fala popularności nie ma źródła ani w benzynie, ani w dieslu

Ta Dacia z dumą nosi miano lidera. Fala popularności nie ma źródła ani w benzynie, ani w dieslu

Podaj dalej

Dacia Jogger w nadwoziu crossovera świetnie się sprzedaje. Na rewelacyjny wynik nie zapracowały jednak ani wersja benzynowa, ani z silnikiem diesla. Rumuński model to najlepiej sprzedający się samochód w wersji dwupaliwowej.

Napędzana LPG i benzyną Dacia Jogger liderem sprzedaży w lipcu

Dacia Jogger to obecnie najlepiej sprzedający się samochód z silnikiem dwupaliwowym. Zastosowanie gazu płynnego LPG oprócz konwencjonalnego paliwa pozwoliło budżetowej marce uzyskać pozycję lidera sprzedaży w lipcu. W samej Hiszpanii sprzedano 591 egzemplarzy tego samochodu. To niezły wynik biorąc pod uwagę ogólny spadek sprzedaży nowych samochodów.

Grupa Renault wiedzie prym w Hiszpanii, jeśli chodzi o sprzedaż dwupaliwowych samochodów. Na kolejnej pozycji znajdują się modele marki Seat, która z powodzeniem sprzedaje Aronę, Ibizę i Leona z paliwem LPG. W dalszej kolejności są dwupaliwowe modele od Forda i Skody.
Na popularności zyskują modele od włoskiego DR (oferujące LPG do modeli DR 3 i DR 4) oraz chińskiego producenta EVO.

Dacia Jogger
fot. Dacia

Dlaczego Jogger tak dobrze się sprzedaje?

Dacia zastąpiła model Lodgy nowym Joggerem, czyniąc z niego naczelnego minivana marki. Wersja rodzinna Sandero Stepway oferuje sporo przestrzeni i bagażnik o pojemności 595 litrów. We wnętrzu montuje się do trzech rzędów siedzeń, co daje aż siedem miejsc dla pasażerów.

Dacia określa model jako średniego minivana, ale w zasadzie model stanowi mieszankę różnych modeli rumuńskiego producenta. W wyniku czego zaprezentowała nową rewolucyjną koncepcję, która wyróżnia się niską ceną. Wersja dwupaliwowa pozwala dodatkowo na oszczędności względem kosztów paliwa.

W rezultacie klienci być może nie kupują najpiękniejszego samochodu na świecie, ale płacą za niego jedynie 74300 zł w wersji podstawowej. Flagowa wersja obejmuje tylko pięć miejsc i oferuje reflektory Eco LED, ogranicznik prędkości, nagłośnienie, radio DAB, USB, bluetooth, komputer pokładowy, elektrykę szyb przednich, przed zderzeniową ostrzeżenie, aktywny system wspomagania hamowania, automatyczne hamowanie w mieście. Za lepsze wyposażenie trzeba nieco dopłacić, co nie kwestionuje, że jest to najlepsza opcja na rodzinny nowy i tani samochód niedrogi w eksploatacji.

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News