Przygotowali mocną odpowiedź na Yarisa Toyoty i Renault Clio. Nowiutka full wersja dostała ofertę poniżej 100 000 zł

Prawdą jest, że japoński producent jest numerem jeden na świecie, jeśli chodzi o poszukiwane silniki hybrydowe. Czasy jednak się zmieniają i na technologię Toyoty, która teraz nabiera nowego znaczenia, stawia wiele marek. Jedna z nich sięga po bardzo przekonujące argumenty tj. moc, wydajność, cena i więcej niż dobre wyposażenie.

MG3-Hybrid-press foto
Podaj dalej

Rywal Toyoty Yaris zużywa tyle, co zapalniczka i oferuje moc ponad 190 KM

Bardzo popularny miejski model Toyoty doczekał się mocnego rywala, który także korzysta z mechaniki hybrydowej niewymagającej poszukiwania wtyczki. Alternatywa dla Yarisa chwali się niskim zużycie paliwa, ale nie rezygnuje ani z mocy, ani z wyposażenia.

Technologia hybrydowa MG3 Hybrid + pozwala nam cieszyć się zużyciem na poziomie 4,4 l/100 km i mocą 195 KM. Dodatkowo miejski hit Morris Garage oferuje Polakom więcej niż dobre wyposażenie i potrójną 7-letnią gwarancję. Pod względem stosunku jakości do ceny, MG3 Hybrid + stanowi świetny kompromis także dla hybrydowego Renault Clio. W efekcie promocja, jaką uruchomiła marka, sprawia, że jest to model, który oferując spokój ducha ma wiele do powiedzenia.

MG z sukcesem udowadnia od lat, że taniej nie znaczy gorzej. Ten popularny w Europie producent, choć od niedawna obecny w Polsce zebrał już liczne grono fanów. Ci, którzy nie potrzebują SUV-ów HS i ZS coraz chętniej zerkają w stronę kompaktowego MG3. To bardzo wszechstronna opcja, której nie zaprojektowano wyłącznie z myślą o miejskim środowisku. W nowej, niższej cenie stanowi teraz świetny kompromis dla gwiazd Toyoty i Renault.

MG3 Hybrid+ kompaktowy rywal Toyoty Yaris i Renault Clio
foto: materiały prasowe producenta

MG sięga po nożyczki i tnie cennik hybrydowego kompaktu o 2 500 zł

Toyota oferuje swojego gwiazdorskiego Yarisa w promocji od 87 900 zł. Tyle zapłacimy za najtańszy poziom wyposażenia modelu Active o mocy 116 KM i zużyciu paliwa na poziomie 3,8 l/100 km. Jeśli chodzi o wyposażenie, to oba pojazdy oferują podobne wyposażenie, uwzględniające wszystko, co potrzebne, ale na korzyść MG przemawia pojemność bagażnika (293 l), moc 195 KM i osiągi (8 sekund od 100 km/h).

Najtańszy wariant MG3 Hybrid+ kosztuje teraz 85 450 zł. To świetna okazja, by sięgnąć na najlepsze poziomy wyposażenia hatchbacka. Na przykład po wersję Exclusive za 98 500 zł, która dysponuje dodatkowo m.in. podgrzewanymi fotelami i kierownicą obszytymi częściowo skórą, kamerą parkingową 360 stopni. Pod względem bezpieczeństwa taka wersja MG3 Hybrid+ może się pochwalić dodatkowym monitoringiem martwego pola (BSD) z asystentem zmiany pasa ruchu oraz systemem ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTA).

MG3 Hybrid+
MG3 ma przestronne wnętrze z dużą ilością miejsca i inteligentnymi funkcjami, foto: materiały prasowe producenta

Podsumowanie

Trudno dziś o lepszą ofertę u rywali z Toyoty i Renault. To działa na korzyść hybrydowego MG3, czyniąc z niego bardziej wszechstronną opcję, praktycznie na każdą kieszeń. Choć jego silnik ma nieco większe zużycie paliwa, to jednak jest to wciąż przekonująca cyfra.

Zwłaszcza że zapewnia lepsze osiągi i stoi za nim 7-letnia gwarancja producenta. MG dorzuca także 7 lat bezpłatnych przeglądów i 7-letnią gwarancje na perforację nadwozia- bez ograniczeń w kilometrach.

Promocja na model MG3 Hybrid + trwa do 30 września br. lub do wyczerpania puli pojazdów. To dlatego nie warto zbyt długo zwlekać z decyzją o zakupie. Szczególnie jeśli przy ograniczonym budżecie zależy nam na niskim zużyciu paliwa i niezłych osiągach.

Sklep z częściami samochodowymi online iParts.pl

Przeczytaj również