Poprawione Porsche Taycan 2022 z Android Auto i w dowolnym kolorze

Poprawione Porsche Taycan 2022 z Android Auto i w dowolnym kolorze

2022-Porsche-Taycan-Turbo-S-Rubystar-PTS-2

Podaj dalej

Najnowsze Porsche Taycan 2022 w kultowym kolorze Rubystar wygląda wyjątkowo. To ulubiony kolor fanów marki, który został spopularyzowany w latach 90. XX wieku. Technicznie jest to raczej aktualizacja gamy Taycan i Taycan Cross Turismo. Co obejmuje?

Porsche Taycan 2022 z programem Paint to Sample

Producent musi co jakiś czas ulepszyć swoje niemal idealne samochody. Czasami są to niewielkie zmiany, które i tak robią różnicę.

Obecnie zarówno Porsche Taycan i Taycan Cross Turismo otzrymują kilka nowych opcji technicznych i ogromną gamę kolorów. W zasadzie po raz pierwszy Taycan może mieć dosłownie każdy kolor, którego dusza klienta zapragnie. Większość z nich idealnie pasuje do samochodu.

Teraz możesz mieć Taycana w praktycznie dowolnym kolorze, który przyniesiesz do Porsche. Paint To Sample (PTS) , program od dawna związany z samochodem sportowym 911, jest dostępny dla modelu Taycan do 2022 roku.

Miłośnicy Porsche wiedzą, jak ważny stał się PTS w historii Porsche w ostatnich latach. Fakt, że obejmie również Taycana sprawi, że  ten elektryczny samochód będzie jeszcze bardziej wyjątkowy.

Kultowy kolor Rubystar, który widzisz na zdjęciach, to ulubiony kolor fanów Porsche. Zobaczysz go na słynnym modelu 911 R lub rzadkim 991.2 Targa. Dziś przyciąga wzrok i służy do podkreślenia linii Taycana. Podobnie jak Acid Green. Przejście na PTS to wydatek rzędu 39 tys. złotych.

2022-Porsche-Taycan

Oprócz programu PTS, Taycan otrzyma Android Auto

Inne ciekawe dodatki, które pojawią się w Porsche Taycan 2022 r. obejmują zdalne wspomaganie parkowania i funkcję integracji z telefonem Android Auto (wcześniej oferowano tylko Apple CarPlay).

W Taycanie wprowadzono również drobne zmiany mechaniczne. Jest teraz planer Turbo Charging, który może nagrzać akumulator do nieco wyższej temperatury niż wcześniej.
To oznacza, że ​​akumulator szybciej osiąga optymalną temperaturę ładowania, co skraca czas jego ładowania. To na pewno zmiana którą docenią właściciele Taycana, którzy lubią podróżować.

Podczas gdy zarówno tytuł komunikatu prasowego, jak i sam tekst wspominają o ulepszonym zasięgu w świecie rzeczywistym, Porsche twierdzi, że żadna z wersji modelu nie będzie homologowana oddzielnie.
Innymi słowy wartości zasięgu pozostaną takie same jak wcześniej. Nie było żadnych technicznych aktualizacji baterii ani wydajności dwóch silników elektrycznych, ale nowe oprogramowanie na pewno poprawi sytuację.

Według Porsche , w trybach „ Normal i Range”, przedni silnik elektryczny jest prawie całkowicie odłączony i pozbawiony zasilania w zakresie obciążenia częściowego w modelach z napędem na wszystkie koła. Ponadto żaden napęd nie jest przenoszony na żadną oś, gdy samochód toczy się lub stoi. Ta elektryczna funkcja wolnego biegu zmniejsza straty oporu. Silniki włączają się ponownie w ciągu milisekund tylko wtedy, gdy kierowca zażąda większej mocy lub zmieni tryb jazdy .”

 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News