Udział w rynku Renault Austral rośnie, co budzi niepokój rywali
Japoński producent, choć może spać spokojnie, to wie, że na rynku przybyło mu rywali, którzy w ostatnim czasie umocnili swoją pozycję. W segmencie kompaktowych SUV-ów, w którym jest coraz więcej modeli z hybrydową mechaniką. W tym gronie jest Renault Austral z doskonałym stosunkiem ceny do jakości.
Renault wprowadzając nowy model na rynek zrobiło wielki postęp. Jest jednym z najlepszych modeli francuskiej marki, który coraz częściej jest opcją dla rywali tj. Hyundai Tucson, Kia Sportage i Nissan Qashqai. Propozycja Renault wygrywa, bo modelem uniwersalnym.
Francuski SUV nadaje się nie tylko do jazdy na co dzień w mieście, ale także na dłuższe podróże autostradami. Austral oferuje dobre warunki do podróżowania zarówno ze względu na przestrzeń na siedzeniach z tyłu, jak i ładowność. Model może się bowiem pochwalić 550 litrami przestrzeni bagażowej. To liczba, która na przykład znacznie przewyższa nieco ponad 400 l rywala w ofercie Forda.
Ponadto Francuzi znaleźli receptę na sukces dzięki bardzo ciekawej opcji mechanicznej z możliwością ładowania bez konieczności poszukiwania wtyczki. To wszystko plus cennik i fakt, że Francuzi nie poskąpili swojemu Austral nowoczesnego wyglądu, napędza Renault sprzedaż. Spójrzmy zatem na wyposażenie tego gustownego SUV-a.

Wśród wielu ofert Austral dla wielu jest najlepszą opcją na SUV-a w garażu
Najtańsze Renault Austral z technologią mild hybrid to dziś wydatek 149 200 zl, natomiast Austral E-Tech full hybrid kosztuje 162 900 zł. Bez wątpienia jest on groźnym rywalem nie tylko dla Forda Kugi. Zwłaszcza że w ofertach dealerów znajdziemy w pełni hybrydowe i świetnie wyposażone egzemplarze francuskiego SUV-a w cenie 157 500 zł.
W takiej cenie dostajemy nowe Renault Austral, które otrzymuje 19’calowe felgi aluminiowe i pakiet Winter premium,. Jeśli chodzi o wyposażenie, to na liście znajdziemy m.in.:
– openR link 12″ DAB, nawigacja, usługi Google, Arkamys z 6 głośnikami,
– zespół zegarów i wskaźników z kolorowym 12,3-calowym ekranem TFT,
– ładowarkę indukcyjną,
– klimatyzację automatyczną dwustrefową,
– oświetlenie ambiente,
– światła przednie full LED Adaptive vision w kształcie litery C + AFS,
– czujniki parkowania tył, przód, bok i kamerę cofania,
– przesuwną tylną kanapę w układzie 1/3-2/3 z podłokietnikiem i regulowanym oparciem,
– szereg systemów bezpieczeństwa i wspomagania jazdy,
– 2 gniazda USB-C z przodu + 2 gniazda USB-C z tyłu,
– zapasowe koło dojazdowe.
Dodatkowym atutem francuskiego SUV-a o mocy 200 KM są osiągi i wydajność. Według producenta zużywa średnio 4,6 l paliwa na 100 km. W mieście, gdzie porusza się do 80% czasu jazdy w trybie elektrycznym, jest nie tylko modną ale i mądrą alternatywą.


