Nowiutki samochód z salonu za 65 000 zł to okazja. W cenie Dacii Sandero, oferuje etykietę eko, solidność i niskie spalanie

Nie jest tajemnicą, że marki z Chin oferują doskonały stosunek jakości do ceny. Dacia w związku z tym czuje na plecach oddech rosnącej w siłę konkurencji. W cenie zbliżonej do Dacii Sandero nie musimy jednak kupować niczego chińskiego. Konkurencyjna oferta na samochód w sam raz na ograniczony budżet i solidna pochodzi od włoskiego Fiata.

samochód eko Fiat Panda Hybrid
Podaj dalej

Jeśli cena jest problemem, a nie potrzebujesz SUV-a nowiutki Fiat jest świetną opcją do miasta

Nie wszyscy potrzebują SUV-a. Dla wielu miejski niedrogi model z etykietą eko byłby w sam raz na ich budżet i oczekiwania. Solidną opcją, która oferuje wiele, za niewiele jest kultowy Fiat Panda. Nowiutki, z technologią MHEV to bezpieczna i solidna opcja do miasta.

Włoska marka znana z solidnych, kultowych modeli, które przeszły do historii tj. Fiat 126P ma w ofercie nową Pandę, kóra jest równie prosta i niedroga. Ten weteran oferty marki, obok modeli tj. Fiat 500 realizuje powierzone mu zadanie przejęcia klientów tanich marek. Jest wielu kierowców, którzy nie chcą słyszeć o budżetowych, tanich lub chińskich markach. W związku z tym zerkają w stronę ciekawych promocji na prostsze, ale solidne i oszczędne modele.

Mocne argumenty przemawiający za zakupem, to posiadanie najprostszej wersji ze wszystkich etykiet eko oraz niskie zużycie paliwa. Tu Panda wyróżnia się wśród modeli przeznaczonych do regularnego poruszania się w środowisku miejskim i międzymiastowym.

Tani jak Dacia Fiat Panda Hybrid jest w sam raz na ograniczony budżet
fot. Fiat Panda w wersji Pandina, materiały prasowe producenta

Tani jak Dacia Fiat Panda pozostaje ciekawą opcją na nowy samochód

Panda, choć pozostaje w tyle ze stylem w porównaniu do nowości Fiata, jaką jest niedawno wprowadzona na rynek Grande Panda, charakteryzuje się doskonałym stosunkiem jakości do ceny.

Nowy model Fiata można postawić w garażu, wydając 64 900 zł. Tyle zapłacimy za najprostszą wersja w pastelowym żółtym, która dysponuje mocą 70 KM i manualną skrzynią biegów. Taka jedna z najtańszych opcji do miasta, jakie można dostać w polskich salonach, zadowala się zużyciem paliwa na poziomie 5 l/100 km. To dzięki mikrohybrydowej mechanice pod maską.

Ten prosty i bardzo tani samochód oferuje w standardzie m.in. Pakiet City. To fabryczne wyposażenie zawiera:
– podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka,
– kierownicę ze sterowaniem systemem multimedialnym Uconnect,
– radio DAB z wyświetlaczem 5″, Bluetooth, port USB,
– tempomat i ogranicznik prędkości,
– siedzenie kierowcy z regulacją wysokości.

Panda, wyjeżdżając z fabryki, otrzymuje także tylne czujniki parkowania, system Start&Stop i manualną klimatyzację. W wersji Pandina samochód otrzymuje wygląd w stylu crossovera i bardziej nowoczesne wyposażenie. Zapłacimy za nią 77 400 zł.

Wnętrze Fiat Panda
fot. Fiat Panda, mat.producenta

Podsumowanie

Model Fiata, choć tani jest bardzo przyzwoitym samochodem. Rzecz jasna nie mamy tu do czynienia z demonem prędkości, ale jest zwrotny. Bez trudu porusza się w miejskim środowisku i daje się łatwo zaparkować. Ponadto pozostaje jednym z najbardziej doświadczonych modeli w swoim segmencie, dlatego Fiat zdecydował się z niego nie rezygnować. W 2023 roku był najlepiej sprzedającym się samochodem we Włoszech, pomimo tego, że Dacia Sandero ma znacznie większy udział w europejskim rynku i jest mniej przestarzała.

Przeczytaj również