Nową Dacią pojedziesz wolniej niż dotychczas. Marka ogranicza prędkość

Nową Dacią pojedziesz wolniej niż dotychczas. Marka ogranicza prędkość

Dacia z limitem prędkości

Podaj dalej

Dacia od wielu lat kradnie podium konkurencji w kategorii tanich samochodów o wcale nie najgorszej jakości. Rumuński producent stara się iść z duchem czasów i słynąć z samochodów, które szanują środowisko.

Nowa Dacia z ograniczeniem do 180 km/h

Zmiana loga przez markę Dacia, które teraz nosi nazwę Dacia Link i czerpie inspiracje ze świata techniki, to nie jedyna zmiana w samochodach producenta. Marka należąca do Grupy Renault dostosowuje się do jej zobowiązań w kwestii ochrony środowiska.

Producent ograniczy maksymalną prędkość w swoich samochodach do 180 kilometrów na godzinę, by mniej zanieczyszczać środowisko i w trosce o bezpieczeństwo na drogach. Mówi się, że prędkość maksymalna w samochodach Dacii może finalnie być ograniczona do 100 km/h. Ponadto budżetowa marka rezygnuje z chromu i skóry zwierzęcej w swoich samochodach.

Pierwszym modelem, jaki pojedzie z ograniczoną prędkością, ma być Dacia Bigster, największy rywal Toyoty, który pojawi się w 2023 r.

Dacia z limitem prędkości

Zmiany są konieczne, by nadążyć za konkurencją

Dacia wraz z Seatem stała się europejską marką, która nie spędza wiele czasu w warsztacie. Stawia na solidność i zadowolenie klienta. Być może nie oferuje obecnie zbyt wielu modeli elektrycznych, ale te, które posiada są atrakcyjne i nowoczesne.

Budżetowa marka musi dotrzymać kroku konkurencji, jeśli nie chce zginąć. Oprócz Skody jest jedyną marką zza bloku wschodniego, jaka wciąż się liczy na rynku. Zobaczymy czy zmiana wartości marki i nowy wizerunek podbije rynek i pozwoli Dacii utrzymać czołową pozycję. Dziś jest liderem w grupie niedrogich i dobrze wyposażonych samochodów. Zmniejszenie limitu prędkości może się spotkać z różnym odbiorem wśród klientów.

Internet pragnie nowej Dacii Duster. Wiadomo, jakie silniki pojawia się w ulubionym crossoverze Polaków

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News