Nie jeden SUV może mu pozazdrościć bagażnika. Dla rodzin to hit, a nie tylko ciekawa opcja

Nadwozie typu SUV cieszy się nieustającą popularnością. Samochody tego typu nadal przodują w sprzedażowych słupkach. Rodziny zamieniły na nie swoje minivany i jeżdżą nimi z dziećmi do przedszkoli i na wakacje. Eksperci jednak nie mają wątpliwości, że przyszłość należy do zupełnie innego typu nadwozia.

citroen c5 x hybrid suv crossover
Podaj dalej

SUV do miasta? Niekoniecznie, jest inna świetna opcja

Nie jest tajemnicą, że kiedyś nadwozie typu SUV wybierano głównie do jazdy poza asfaltem. Nowa moda wprowadzająca je do miasta spowodowała, że powstał nowy problem. Kiedy rodzice zyskali pojemne bagażniki, zaczęło się robić ciasno na parkingach. To dlatego w wielu zakątkach Europy za SUV-a na parkingu trzeba dopłacać.

Słupki sprzedażowe nie wróżą szybkiego końca miłości kierowców do SUV-ów. Wiadomo jednak, że powstają nowe innowacyjne projekty, które zadowolą gusta fanów wyższego nadwozia i dużych bagażników. Zwłaszcza jeden jest wart, by zwrócić na niego uwagę. Łączy w sobie bowiem elementy sedana i SUV-a.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Citroën Polska (@citroenpolska)

Taki samochód to przyszłość i wszechstronna opcja dla rodzin

Moda na SUV-y jak to z modą bywa – przemija. Eksperci już wiedzą, co będzie hitem sprzedaży po SUV-ach. Francuska marka właśnie na takie nadwozie stawia. To połączenie sedana i SUV-a, czyli crossover.

Dobrym przykładem nadwozia przyszłości jest nowy Citroën C4 X i Citroën C5 X. Dla rodzin ten drugi jest świetną opcją – wszechstronną. To chociażby dlatego, że jego bagażnik oferuje taką przestrzeń, jakiej nie ma wiele SUV-ów- 545 l. Ponadto jest oszczędny w eksploatacji, a w przyszłości nie wygeneruje opłat za emisje.

Citroën C5 X jest bowiem dostępny w wersji hybrydowej typu plug-in i przejedzie bez grama paliwa do 64 km, łącząc w sobie zalety samochodu spalinowego. Nie jest tajemnicą, że na jazdę po mieście jest to wystarczająca opcja, która również poza nim, na autostradach nie będzie budzić obaw o brak zasięgu w trakcie jazdy.

citroen suv czy crossover
Citroen

Ile za taki samochód trzeba zapłacić?

Na stronie producenta Citroena C5X widzimy, że wersja hybrydowa typu plug-in samochodu to wydatek co najmniej 224 800 zł.

Na wyposażeniu najbardziej podstawowej wersji Feel Pack znajdują się m.in.:

– Wielofunkcyjna kierownica obszyta skórą Mistral
– System wykrywania przeszkód z alarmem wizualnym i dźwiękowym FCW,
– Czujnik wspomagania parkowania z tyłu i z przodu
– Visio Park 1: kamera tylna, z systemem myjącym,
– Podgrzewanie szyby tylnej
– Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie,
– Światła do jazdy dziennej LED
– Czujnik deszczu,
– System multimedialny IVI High z nawigacją 3D, ekran dotykowy 10″, Bluetooth, system
nagłośnienia Arkamys, bezprzewodowa funkcja MirrorScreen (Android Auto, Apple Carplay).

Samochód można sobie sfinansować, korzystając np. z leasingu konsumenckiego. Raty, jak zapewnia producent są atrakcyjne i rozłożone na 60 miesięcy. Po tym okresie samochód można oddać lub spłacać pozostałą cześć w ratach miesięcznych labo w całości. Rejestracją samochodu i ubezpieczeniem zajmuje się dealer. Kierowcy oszczędzają więc i czas i pieniądze – te są generowane podczas codziennej eksploatacji samochodu. CZYTAJ TAKŻE: To dziś świetna opcja na samochód z drugiej ręki. Polacy chętnie go kupują – nie tylko ze względu na cenę

Przeczytaj również