W rankingu sprzedaży to hybrydowy SUV nr 1 w Polsce
Toyota C-HR to kluczowa część segmentu SUV w Polsce. Patrząc na dane sprzedaży, staje się jasne, że hybrydowy model Japończyków ma ogromny udział w rynku, chociaż nadal numerem jeden są samochody benzynowe. Silnik hybrydowy zajmuje ważną drugą pozycję, ale tu wielu klientów ograniczają wyższe ceny zakupu. Nie bez znaczenia jest tu fakt, że oprócz oszczędności na paliwie takie pojazdy noszą znak ECO. Toyota może się pochwalić atrakcyjną ceną zakupu więc to nie przypadek, że jej SUV sprzedaje się lepiej niż tańsza Dacia, czy Seat Altea.
Toyota CHR jest siódmym najlepiej sprzedającym się samochodem w 2023 r., a marka jest numerem jeden w Polsce. Zawdzięcza to swojej opinii o bezawaryjności i atrakcyjnej ofercie cenowej. Teraz SUV z napędem hybrydowym jest tańszy i można skorzystać z atrakcyjnych ofert finansowania zakupu. Oferta jest na tyle atrakcyjna, że trzeba się spieszyć.
Hybrydowy CHR z silnikiem 1,8 o mocy 140 KM już wyprzedano. Atrakcyjny cennik, który obowiązuje od 5 stycznia, nadal jednak zawiera propozycje tańszego zakupu CHR z hybrydowym silnikiem o mocy 197 KM w wersjach z napędem na przód i na wszystkie koła. Każdy z dostępnych jeszcze wariantów jest z czterocyfrową zniżką.
Toyota CHR to teraz wydatek niespełna 158 000 zł
Nie ma wątpliwości, że Toyota chce by jej SUV pozostał kluczową częścią swojego segmentu w Polsce. Silniki hybrydowe nie dość, że bardziej przyjazne dla środowiska, charakteryzują się znacznie niższym zużyciem paliwa niż silniki benzynowe, to także kojarzą się automatycznymi skrzyniami biegów. Coraz więcej klientów preferuje taki zakup, zwłaszcza kiedy wiele kilometrów pokonują w międzymiastowych środowiskach miejskich.
Toyota C-HR odnowiona, nadal stanowi świetną propozycję i bez wątpienia jest najciekawszym modelem japońskiej marki. Druga generacja CHR, która, jak widać na zdjęciach, to nowy język stylistyczny, który nadal czyni tę Toyotę jednym z najatrakcyjniejszych modeli w swoim segmencie SUV.
W przypadku najtańszej dostępnej wersji Style, z silnikiem o poj.2,0 l o mocy 197 koni mechanicznych CHR wyprodukowany w 2023 w stylistyce roku modelowego 2024, jest teraz dostępny w cenie 157 500 zł. Toyota nie dość, że zastosowała czterocyfrową zniżkę, to oferuje rabat na dowolne akcesoria w kwocie 1000 zł. Taka sama konfiguracja, ale z automatyczną skrzynią biegów i napędem AWD to wydatek 167 300 zł.
Taki SUV to jedna z najlepszych ofert w Polsce. Oferta zawierająca rabaty jest ograniczona do wyczerpania zapasów. W związku z tym, że hybrydowy SUV z jednostką 1,8 l już wyprzedano, to nie warto zbyt długo zwlekać z zakupem.
Producent przygotował wiele atrakcyjnych form finansowania zakupu. Zarówno dla przedsiębiorców, jak i prywatnych klientów. Najtańsza wersja Style w leasingu to 1 282 zł netto miesięcznie lub 1557 zł brutto dla prywatnych klientów. Warto zwrócić na bogato wyposażoną w standardzie wersję GR. Taka ze zniżką 3000 zł to dziś wydatek 186 100 zł. NIE PRZEGAP: Toyota daje wieloletnią gwarancję na hybrydę i zniżkę ponad 10 tys. złotych. To świetna alternatywa dla popularnego Seata i Dacii