Ssangyong Tivoli – dobrze zaprojektowany i nieźle wyposażony jak Dacia
Ssaangyong Tivoli, podobnie jak Dacia to mały SUV o długości 4,22 m, który oferuje bagażnik o pojemności 427 litrów. Kierowca może tu wybierać pomiędzy dwoma silnikami benzynowymi o mocy 128 lub 163 KM. Zużywają one ok. 7 litrów paliwa na 100 kilometrów. Skrzynia biegów może być manualna lub automatyczna z sześcioma biegami.
W podstawowym poziomie wyposażenia zwanym Crystal znajdziesz m.in.:
-system kontroli zjazdu ze wzniesienia,
-asystenta zmęczenia kierowcy,
-wielofunkcyjną kierownicę,
-klimatyzację,
-radio CD MP,·
-bluetooth,
-komputer pokładowy,
-ABS, EBD, mocowania ISOFIX i asystenta startu.
Napęd, jaki oferuje Tivoli, jest na przód, ale wariant droższy z silnikiem benzynowym 1.5 T-GDi napędza wszystkie koła jednocześnie. Co najważniejsze, silniki benzynowe mogą pracować na LPG, dzięki czemu kierowca może liczyć na oznaczenie ECO i oszczędność paliwa.
Bardzo atrakcyjna cenowo oferta
Ssangyong Tívoli jest już dostępny od 80 990 zł w wersji Crystal, którą można uzupełnić o atrakcyjne promocyjne pakiety: Comfort, Connect, Elegance. To koszty podobne do tych, jakie trzeba ponieść, by w garażu pojawiła się nowa Dacia Duster.
Duster jest o 9 centymetrów dłuższy i ma nieco większy bagażnik (445 litrów), ale moc oferowana przez silnik wersji Essential pozostaje na marnym poziomie 100 KM.W ofertach salonów można kupić w promocyjnej cenie 80 790 zł, egzemplarz ze 163-konnym silnikiem, wyposażony w dodatkowy pakiet Komfort.