W modnym nadwoziu przypominającym SUV-a ma teraz pięciocyfrową zniżkę
Jeśli zdecydujemy się wziąć pod uwagę ofertę amerykańskiego producenta, znajdziemy w niej najlepszą na rynku opcję, jeśli chodzi o wydajność. Należy ona do segmentu pojazdów elektrycznych, ma modne nadwozie w stylu SUV-a i bogate wyposażenie.
Spalinowy odpowiednik, Ford Puma pozostaje w gronie najlepszych w swoim segmencie pod względem dynamiki jazdy. Elektryczny Puma Gen-E nie rezygnuje z niczego. Jest doskonałą opcją dla tych, którzy szukają nie tylko komfortu, z nutką sportowej dynamiki. Ma wiele do zaoferowania w tym rabat i szereg innych korzyści łącznie z ładowarką Wallbox w cenie.
Powrót rządowych dotacji w postaci programu NaszEauto sprawił, że wielu decyduje się na takie rozwiązanie. Ford z pięciocyfrowym rabatem i rządowym dofinansowaniem oszczędza w sumie nawet 68 000 zł. To dlatego, że promocyjna oferta uwzględnia również wyposażenie dodatkowe o wartości 6 400 zł bez dodatkowych kosztów lub Pakiet 8 lat ochrony o wartości 6 390 zł. To bez dodatkowych kosztów.
Dodatkowo dla każdej wersji wyposażenia nowego Forda Puma Gen-E producent przygotował wyjątkowy pakiet: Ford Protect, gwarancja i serwis. To zapewnia mu ochronę przez 8 lat/160 000 km. To kolejne argumenty przemawiające za zakupem w porównaniu do jego głównych rywali.

Elektryczny Ford Puma z ogromnym bagażnikiem to okazja
Ford Puma Gen-e ma wiele do zaoferowania. Łączy atrakcyjny wygląd z praktycznością. Pokonuje zakręty i prowadzi się równie dobrze, jak jego spalinowy odpowiednik. Dodatkowo przestrzeń bagażowa niczym nieograniczona faktycznie wzrosła do oszałamiających 523 litrów.
Ten interesujący model wyposażono w silnik o mocy 168 KM (298 Nm) i akumulator pozwalający pokonać średnio dystans 376 km. To wartość więcej niż wystarczająca. Mamy tu do czynienia z modelem, który ze względu na rozmiar i koncepcję jest przeznaczony do użytkowania w środowisku miejskim i podmiejskim.
Amerykański crossover zużywa 11 kWh/100 km, co stanowi najkorzystniejsze, średnie zużycie energii w tej klasie pojazdów. To przy akumulatorze o pojemności zaledwie 43,6 kWh (netto). W związku z tym zasięg tego modelu w ruchu miejskim może wynieść do 523 km.
Jeśli do tego wszystkiego dodamy bogate wyposażenie oraz przyzwoitą szybkość ładowania to Ford Puma Gen-E jest okazją, której nie można przegapić. Z ceną podstawową 146 900 zł uwzględniającą rabat albo w wersji Premium za 156 900 zł może stanąć w garażu za 106 900 zł lub za 116 900 zł. To dzięki rządowym dopłatom, które dają dodatkowy zastrzyk gotówki do 40 000 zł.
