Hyundai dobrze wie, czego oczekują klienci
Nie jest tajemnicą, że nie wszyscy potrzebują ogromnego SUV-a, czy crossovera do miasta. Klienci już coraz częściej poszukują tanich, małych pojazdów w nowym segmencie pojazdów EV. Mini SUV od Hyundaia jest już gotowy, by wjechać na scenę i pokonać konkurentów ceną poniżej psychologicznej bariery 20 000 euro.
Dzięki pierwszym zdjęciom potwierdziły się nasze przypuszczenia, że mini SUV otrzyma nazwę Inster. Wiemy już także, że Hyundai pokaże go w całości bez zakrywania czegokolwiek jeszcze w czerwcu. Zamierza to zrobić podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Busan. Ujawnione zdjęcia już podsycają niepokój rywali. Koreańska marka jest referencyjną w Polsce, bo ma bogatą ofertę i w atrakcyjnych cenach.
Mini SUV Inster jest skazany na sukces
Nie jest tajemnicą, że małe i niedrogie miejskie modele elektryczne to bardzo obiecujący segment. Hyundai Inster ma wszystko by zostać w nim gwiazdą. Zwłaszcza że zapowiada się spadek ceny modelu poniżej psychologicznego progu 20 000 euro.
Ludzie chcą kupować tanie miejskie elektryki, a Hyundai już ma taki model, ale Casper jest tylko w ofercie na koreański rynek. Dlatego decyzja o zmianie nazwy i wniesienie zmian w wyglądzie estetycznym skutkuje jego europejskim odpowiednikiem gotowym podbijać rynek Starego Kontynentu.
Hyundai twierdzi, że jego elektryczny Inster „wyznaczy nowe standardy pod względem zasięgu, technologii i funkcji bezpieczeństwa, na nowo definiując, czego kupujący mogą oczekiwać od pojazdu tej klasy ”.
Na ujawnionych zdjęciach możemy zobaczyć tylne światła Instera, które przeprojektowano na wzór tych w modelach Ioniq 5 i Ioniq 6. Widoczne jest także logo na tylnej klapie samochodu. Widzimy również relingi dachowe i plastikowe błotniki. Samo nadwozie, jeśli chodzi o kształt, przypomina Caspera.
Jeśli chodzi o szczegóły techniczne, to Hyundai nie ujawnił niczego na temat układu napędowego i akumulatora Instera. Plotki mówią, że mini SUV otrzyma moc 86 KM oraz akumulator o pojemności 35 kWh. To oznacza, że uzyska 200 km nominalnego zasięgu, co jest wystarczającym wynikiem do codziennego podróżowania w mieście. Konkurenci, którzy także przymierzają się do tanich pojazdów miejskich EV już zatem wiedzą, że mają godnego rywala.