Dacia Duster - dlaczego jest hitem? Jest pięć powodów dla których warto ją kupić

Dacia Duster - dlaczego jest hitem? Jest pięć powodów dla których warto ją kupić

samochody Dacii bez LPG

Podaj dalej

Wraz z początkiem 2022 Dacia sprzedała ponad 2 miliony egzemplarzy Dustera. Jeśli mamy na uwadze, że to druga generacja modelu stała się hitem, jest jasne, że rumuński producent dopiero się rozkręca. Co spowodowało, że Dacia Duster jest hitem na rynku? Istnieje pięć ważnych powodów.

Dacia Duster- kompaktowy SUV, który nie wygląda tanio i biednie

Mówi się, że samochód kupuj się oczami i to jest fakt, odnowiona Dacia Duster wygląda na skazaną na sukces. Nie straciła swojego pierwotnego wyglądu i po liftingu wygląda według niektórych wystarczająco ujmująco, aby bez wstydu chcieć ją prezentować na ulicach.

Na rynku kompaktowych SUV-ów, który stale się rozwija, nowy poprawiony Duster jest zwyczajnie przyjemny dla oka. Niektórzy mogą narzekać, że daleko mu do ideału, ale liczby mówią za siebie. Nieskomplikowany wygląd działa na korzyść producenta.

dacia duster
www.carwow.co.uk

Cena to czołowy atut

Kolejnym, prawdopodobnie najważniejszym atutem Daci Duster jest jej cena. Trudno kupić dzisiaj SUV-a w cenie niecałych 81 000 zł, a tyle kosztuje najlepiej wyposażona wersja modelu- Prestige. To bardzo mocny argument w dzisiejszych czasach.

Duster w najtańszej wersji za 66 600zł oczywiście nie oferuje zbyt wiele pod względem wyposażenia. Nie będzie tu felg aluminiowych, tylko stalowe 16- calowe, ale dostajesz m.in. oświetlenie LED, aktywny system wspomagania hamowania i system wspomagania ruszania pod górę.

Wersja Prestige oferuje wszystko, czego dziś potrzebuje kierowca: wszystkie szyby otwierane elektrycznie, system multimedialny, automatyczne wycieraczki i światła czy system wspomagania parkowania tyłem. To sprawia, że może dziś walczyć o zwycięstwo z samochodami sprzedawanymi z drugiej ręki.

dacia duster to hit

Dacia Duster- mistrz pod względem zużycia paliwa

Mocną stroną Dustera i pozostałych mdeli z gamy rumuńskiego producenta jest silnik. Najtańszy w ofercie 100-konny silnik Eco-G pozwala na spore oszczędności paliwa. Kierowca ma do dyspozycji benzynę i LPG, które jest najtańszym wariantem paliwa na rynku.

Innymi słowy, w atrakcyjnej cenie dostajesz samochód, którym możesz jeździć na LPG lub benzynie. To dlatego, że posiada dwa oddzielne zbiorniki. Do opróżnienia ich obu potrzeba dystansu ponad 1000 kilometrów .

Jeśli kojarzysz dzisiejsze ceny na stacjach benzynowych, zrozumiesz, dlaczego nie ma dziś konkurencji wśród nowych samochodów. Roczne oszczędności na tankowaniu ucieszą nie jednego kierowcę.

2022-dacia-duster-facelift

Producent oferuje klientom to, co konieczne, bez zbędnych dodatków

Dacia Duster w wersji „Essential”, jak sama nazwa mówi, jest esencją tego, co kierowcy niezbędne w samochodzie. Posiadanie tempomatu, czy aluminiowych felg jest wygodne, ale w codziennej jeździe niezbyt często się przydaje i nie wnosi wiele do zużycia paliwa.

Dla tych, którzy szukają dziś oszczędności, ta wersja stanowi prawdziwy kompromis i świetną propozycję na przemieszczanie się z punktu A do B. To nie znaczy, że nie dostaniesz reflektorów LED, czy radia samochodowego z bluetooth. Dostępne są również wszystkie niezbędne elementy bezpieczeństwa tj. hamowanie awaryjne, kontrola trakcji.

dacia duster cenowy hit

Wybredni też znajdą coś dla siebie

Na pewno znacie to uczucie, gdy w trakcie konfiguracji samochodu ciśnienie zaczyna rosnąć wraz z kolejnym elementem wyposażenia, a finał przyprawia o palpitacje. Kiedy spróbujesz doposażyć swój wymarzony egzemplarz Dacii Duster, nie licz na podobne emocje.

Modele konkurencyjnych marek są pod tym względem znacznie droższe. Doposażenie samochodu o podgrzewane fotele, Android Auto, 4 kamery parkowania czy czujnik martwego pola- nie jest w sferze marzeń. To wszystko możesz mieć za mniej niż 85 000 zł, nawet od ręki.

Te kompaktowe SUV-y zużywają niewiele paliwa, są tanie, ECO i dostaniesz je od ręki. Każdy z nich to świetna propozycja dla polskich kierowców

 

Przeczytaj również

Redakcja WRC News

Redakcja WRC News